ကၽြႏ္ုပ္၏ ခ်စ္လွစြာေသာ (One Shot Dika)
1)
ဒီႏွစ္ေတာ့ ႏွင္းေတြက်ေနတယ္Sooရယ္...ဘာလိုလိုနဲ႔ ဒီေန႔ေလး ျပန္ေရာက္ခဲ့ၿပီေနာ္...January 13ရက္...ငါဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏိုင္တဲ့ေန႔တစ္ေန႔...ငါကိုယ္တိုင္ သတ္မွတ္ေပးခဲ့တဲ့ နင္နဲ႔ငါ့ရဲ႕ ႏွစ္ဦးပိုင္ေန႔ကေလးတစ္ေန႔...နင္ကေတာ့ ေမ့ခ်င္ေမ့ေနေလာက္ေပမယ့္ ငါကေတာ့ နင့္ေၾကာင့္ျဖစ္တည္ခဲ့တဲ့ ဒီေန႔ေလးကို ဘယ္ေတာ့မွစြန္႔လႊတ္မိမွာမဟုတ္ပါဘူး...ႏွစ္ေတြဘယ္ေလာက္ေတာင္ၾကာခဲ့ၿပီလဲSooရယ္..ဒါေပမယ့္လည္း အခုခ်ိန္ထိ င့ါႏွလံုးသားထဲမွာေကာ ငါ့ဦးေႏွာက္ထဲမွာပါ နင္ရွိေနတုန္းပါပဲ...အသက္ေတြႀကီးလာၿပီဆိုေတာ့လည္း အရင္ကလို မ်က္စိေတြလည္းမေကာင္းေတာ့ဘူး..နားေတြလည္း သိပ္မၾကားရေတာ့ပါဘူး...ပါးေရေတြလည္း တြန္႔ၿပီး ငါ အဘိုးႀကီးျဖစ္ေနၿပီSooရယ္..ဟားဟား...ငယ္ငယ္တုန္းကလို တက္တက္ႂကြႂကြနဲ႔လုပ္ႏိုင္ကိုင္ႏိုင္စြမ္းလည္း မရွိေတာ့ အနားယူေနရင္း နင့္အေၾကာင္းေတြပဲေတြးေနမိတယ္....ျပန္စဥ္စားၾကည့္လိုက္ရင္ Sooဆိုတဲ့နင္က ဟိုးအတိတ္မွာက်န္ေနခဲ့ပါၿပီ..ဒါေပမယ့္ နင္က ငါ့အေတြးေတြထဲမွာေတာ့ အရင္တုန္းကလိုႏုပ်ိဳေနတုန္းပဲ...လွပေနတုန္းပဲ..ေအာ္!ေျပာရဦးမယ္...အခု SMက Museumအသစ္ဖြင့္တယ္သိလား??Generationအဆက္ဆက္က Artistေတြအကုန္လံုးကို တစ္ၿပိဳင္တည္းေလ့လာႏိုင္ဖို႔ လုပ္ထားတာေလ...အရမ္းခမ္းနားတယ္Soo...ငါအခု အဲဒီမွာေလ...ဒီေနရာမွာ နင့္ကိုလည္း ရွိေနေစခ်င္လိုက္တာဟာ...ငယ္တုန္းရြယ္တုန္းကငါ့ပံုရိပ္ေတြကိုငါ ျပန္ၾကည့္ၿပီး စဥ္းစားမိတာက "ေအာ္...နင္ ဒီလိုေပါေတာေတာေကာင္ေလးကို ခ်စ္ခဲ့တာပါလား"ေနာ္ ဆိုၿပီး ေတြးမိတယ္...ဟားဟား..နင္ေရာ...အဲဒီမွာ ေပ်ာ္ေနရဲ႕လား??ငါ့ကိုေကာ...သတိရေနေသးရဲ႕လား??2)
လြန္ခဲ့ေသာ2017 Januaryလ...
ဟူး....ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာေတာင္ ည၂နာရီရွိၿပီပဲ...ဒါဆိုရင္ သူတို႔ဆီမွာက ဘယ္ႏွနာရီပါလိမ့္...ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္၂နာရီခြဲေနာက္က်တယ္ဆိုေတာ့...၁နာရီ..၁၂နာရီ..အာ!၁၁ေတာင္ ခြဲၿပီေပါ့....ဘာလို႔ ဒီေန႔မွ အဲသေလာက္ေတာင္ ေနာက္က်ေနရတာလဲကြာ...မနက္ျဖန္ Scheduleအေစာႀကီးရွိလို႔ မနက္၄နာရီထရပါမယ္ဆိုမွ...ၿပီးေတာ့Facebook,twitter,Instagramလို social networkေတြ သံုးရတာ ရႈပ္လြန္းလို႔ မသံုးဘဲပစ္ထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္လိုအေကာင္က သူနဲ႔ေတြ႕မွ ဝဋ္ေတြ ဇြတ္လည္ေနတာလားေတာ့မသိပါဘူး...တစ္ရက္ တစ္ရက္ သူ႔ကို Facebookေပၚမွာ စိမ္းလာမလား စိမ္းမလားဆိုၿပီး ေစာင့္ေနရတာအေမာ...စဥ္းစားၾကည့္ၾကစမ္းပါဦးဗ်ာ....တစ္ကမ႓ာလံုးမွာ ပရိသတ္အင္အားအေတာင့္တင္းဆံုး Korean Boy Groupတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Exoဆိုတဲ့ အဖြဲ႕ထဲကမွ Face of Group..Dancing Machine တစ္ေယာက္က ဟိုးေဝးလံေခါင္ဖ်ား ျမန္မာျပည္ဆိုတဲ့ အရပ္ေဒသက ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ဒီလိုေစာင့္ေနရတယ္ဆိုတာ ျဖစ္ေကာျဖစ္သင့္ရဲ႕လားဗ်ာ??အဲ...ျဖစ္ေတာ့ ျဖစ္သင့္ပါတယ္ေလ...သူက ကြ်န္ေတာ္ Kaiဆိုတာမွ မသိဘဲ...ဟီးဟီး!!