FURKAN ANDIÇ- namı değer SELİM İNAN! 26 yaşında gıcıklıkta master yapmış. kızlarla uğraşmayı hobi haline getiren ukala fakat yakışıklı bir insan. dedesini görmeye karadenize gidiyor. orda bi kızla karşılaşıyor! LAZ KIZI'ıyla... namı değer LAZ KIZI...
SELİN ŞEKERCİ- namı değer ŞEBNEM GÜRSOY! 20 yaşında tam bi LAZ KIZI 3 abisi ve bir babaannesi var.babası ve annesini küçük yaşta kaybetmiş. mücadelesine yaşıtlarından çok daha önce başlamış! genç güzel ancak LAZ KIZI olduğu için içindeki mahalle çocuğunu bi türlü üzerinden atamamış. bir insan.
ARAS AYDIN- Namı değer bulut gürsoy şebnemin ortanca abisi 26 yaşında şebnemi çok seviyor tam bir trabzonlu abisi toprak ve kardeşi ateş ile ortak şirketi var
EREN VURDEM- Namı değer ateş gürsoy 24 yaşında şebnemin en küçük abisi laz damarı tutunca kimse durduramaz onu şebnemin yanında bir erkek görünce dinlemeden dalar koruyucu bir potansiyeli var
TANER RUMELİ - Namı değer toprak şebnemin en büyük abisi 30 yaşında evli bir oğlu var şebnemi çok seviyor
BİLGE ŞEN- namı değer SULTAN GÜRSOY! Ona kısacası pembe sultan derler şebnemin şeker gibi pamuk gibi babaannesi karadenizde trabzonda yaşıyor. şebnemi kendi kızı gibi görüp onu öyle seviyor. selimin dedesi ile çok yakınlar sürekli görüşüyolar.
ERKAN CAN- namı değer ALİ İNAN! selimin bitanecik dedesi karadenizin trabzon ilinde yaşamını sürdüren biri sultan gürsoya aşık ancak yaşları ilerlediği için aşkını içinde yaşayan biri.
YEŞİM DALGIÇER- Toprağın karısı adı leyla namı deger pulli gelin sosyete bir aileden gelmiş 5 yaşında bir oğlu var adı doruk.
-------------LAZ KIZI en yakında! pek yakında! çok yakında! kütüphanenizde.
teşekkürler ifinimm.
senaristler: selfur0001(güloş) hayalhanem25 (selin)