Eu si prietena mea syrennelle
Hellooooooo! Ma numesc Şachira si eu este o syrenna .Am 1653462 ani sirenuiesti (7 luni ) .Am coada cacanie cu dungi pentru ca am iesit din apa si am stat pe niste dungi de fier pe unde a trecut ceva semana cu fratele meu cel mare Maaxxx si m-a calcat pe …ăăăăă ….. eu nu stie cum ii zice …ăăăă .. A , da ! Coada (de sobolan )si de atunci am dungile ..Prietena mea se numeste Bionse.Ea are 1652441 ani sirenuiesti (5 luni) .Are coada pișanie cu puncte (cacareze ) e mai proasta ca un alga …Si lui mie si lui ei ne placeUan Direcșăn..Sunt cei mai mari fani ai nostriiiiiii ..
Este dimineata sau o parte a zii si eu si prietena mea am iesti pe mal ..Am mai spus ca suntem sirene ?
Eu (Şachira):Cine este aia care vine incoa ?
Bionse:Eu crede ca este ansamblul ciocarlia de la satul castravete murat ..
~Se apropie~
Eu :Baaaaa proasto ce este tu !Aia este Uan Direcșăn!
Bionse:daaaa…. (si incepe sa rada ca Ana sau Ana maria de la roata norocului)
Liam:Buna ! Esti frumoasa (din padurea adormita)!
Eu :Stiu !Si tu este frumos(ul) (si bestya )
Zayn:Esti frumoasa ( ca un veceu ) !
Bionse:Da stiu !Si la persoana ta este frumos !
Liam&Zayn:vreti sa ne casatorim ?
EuSurubaritaBionse:Da !
…lipsa de ocupatie..=))