Το ύφασμα τυλιγόταν από το αμυδρό άρωμα λιπαντικού μηχανής, καυσαερίων και τη μεταλλική οσμή του αίματος. Όμως υπήρχε και κάτι άλλο ανάμεσα στο συνονθύλευμα από αρώματα πολέμου - την ατμόσφαιρα της μάχης που είχε κατακαθίσει στις πλευρές του ρούχου - υπήρχε ένα αντρικό, έντονο άρωμα. Ιδρώτας και δέρμα. Κάτι σχεδόν σκληρό και θελκτικό που κολλούσε στο δέρμα του καθώς φορούσε το σακάκι του Πο πάνω από τη μαύρη μπλούζα του, τα χέρια του να γλιστράνε με δυσκολία στα μανίκια εξαιτίας του ιδρώτα που είχε μαζευτεί στο δέρμα. Ο ήλιος έκαιγε ψηλά πάνω από το κεφάλι του ανάμεσα στο γαλάζιο ενός ασυννέφιαστου ουρανού, αντανακλούσε στην άμμο γύρω του - λόφοι και ξανθό, ξανθό μέχρι εκεί όπου έφτανε το μάτι, μέχρι το χείλος του ορίζοντα και το τέλος του πλανήτη - και τύφλωνε τα μάτια του. Έσφιξε τα δάχτυλα του γύρω από την άκρη του μανικιού, προσπαθώντας να πάρει δύναμη από την ανάμνηση της διαφυγής του, την πιθανότητα της ελευθερίας, και της λέξης που συνέχιζε να αντιλαλεί στα αυτιά του: Φιν. Το όνομα, το όνομα του. Και ύστερα έκλεισε τα μάτια και συνέχισε να προχωράει προσπαθώντας να αγνοήσει τους κόκκους της άμμου που χτυπούσαν στο πρόσωπο του, και την επίπονη ανάμνηση του σκάφους που βούτηξε στο κενό παίρνοντας μαζί το πρώτο άτομο που του φέρθηκε σαν να ήταν ανθρώπινο ον.
~~~
«Αυτό το σακάκι.» είπε η γυναίκα, και οι λέξεις της ακούστηκαν υπερβολικά πολύ σαν κατηγορία καθώς τον σημάδευε με το μπαστούνι της, το αντικείμενο να απέχει μόλις λίγα εκατοστά από το πρόσωπο του «Λέει ότι το έκλεψες.»
Μπορούσε να νιώσει ακόμα τη γεύση από το βρόμικο νερό της γούρνας στο λαιμό του καθώς άνοιγε το στόμα του για να μιλήσει.
«Είχα μια πολύ απαίσια μέρα σήμερα.» και ίσως να βγήκε λίγο πιο θυμωμένα από ό,τι υπολόγιζε «Οπότε θα το εκτιμούσα αν σταματούσες να με κατηγορείς για...»
Και η καταραμένη πορτοκαλί μπάλα τον χτύπησε με ηλεκτρικό ρεύμα στο πόδι. Επειδή προφανώς και αυτός είναι ο τρόπος να μεταχειρίζεσαι κάποιον που προσπαθεί να σε βοηθήσει - και μόλις περπάτησε πόσα χιλιόμετρα μέσα στο λιοπύρι, χωρίς νερό και σκιά αφότου έπεσε το ηλίθιο διαστημόπλοιο του και πέθανε ο πρώτος φίλος που έκανε ποτέ του. Και έτσι ένα:
«Οου.» πόνου ξέφυγε από τα χείλη του καθώς τιναζόταν ολόκληρος «Σταμάτα.»
«Που το βρήκες; Ανήκει στον αφέντη του.»
Και ξαφνικά ίσως εκείνα τα "Πορτοκαλί με άσπρο, μοναδικό του είδους του" να έβγαζαν λίγο νόημα καθώς ο Φιν θυμόταν μερικές λέξεις για ένα χάρτη και τον Λουκ Σκάιγουοκερ. Και έτσι άφησε ένα ξεφύσημα αντί για βρισιά και το κεφάλι του έπεσε πίσω «Τον έπιασε το Πρώτο Τάγμα. Τον βοήθησα να διαφύγει αλλά το πλοίο μας έπεσε.» και μπορεί να μην τον ήξερε, μπορεί να μην ήξερε τίποτα γι'αυτόν: από που ήταν, πως έλεγαν τους γονείς τους, πόσο χρονών ήταν ή πιο ήταν το αγαπημένο του χρώμα αλλά μπορούσε να νιώσει μια απηνής θλίψη να μαζεύεται στο στήθος του, πιο σκληρή από όσο κανονικά θα έπρεπε να είναι «Ο Πο δεν τα κατάφερε.»
YOU ARE READING
Something Borrowed (Star Wars // StormPilot)
Short StoryΤα μάτια του βρέθηκαν αντιμέτωπα με το ανήσυχο βλέμμα του Πο και ο εγκέφαλος του αποφάσισε να πάρει πρωτοβουλίες με ένα: «Χάλασα το σακάκι σου.» ~~~ Είχα Star Wars Feels και αυτοί οι δύο είναι απλά ΑΚΞΑΗΑΔΣΞΗΦΣ αν καταλαβαίνεται τι εννοώ. Τέλος πάν...