Nu l-am mai ascultat nici o clipă . Am plecat cu lacrimi în ochi spre o cafenea unde mă întâlneam cu Bella , cea mai bună prietena a mea . Cineva mă apuca de mâna îmi pune o batistă cu un praf la nas și cad jos ... Efectiv nu știam unde sunt , nu știam ce mi să întâmplat . Când m-am trezit un bărbat brunet îmi mângâia parul .
-Unde sunt ?Ce mi se întâmplă ?
-Ești la mine acasă . Te-am găsit bătuta și dezbrăcată în pădurea unchiului meu . Linistestete , am sunat un doctor !
-Mulțumesc pentru tot , dar nu îmi dau seamă cine ești ...
-Sunt Mattyas !
-Trebuia să mă lași acolo .. Ce caut eu acasă la tine ... Aici trebuia să fie Mechi , iubită ta
-Mai incapatanato , eu pe ține te iubesc , Mechi mă drogat și a venit langa mine și să întâmplat ce să întâmplat ...
-O să ai un copil cu ea , tu nu realizezi -Plângând în hohote-
-Am vorbit cu ea și o să faca avort .
-Nu are rost .. Intro clipită cad cu capul pe pernă , leșinând.
Imediat a sosit doctorul care ia spus lui Matty ca am lipsă de fier .
• Peste 5 ani •
M-am gândit mai bine și mi-am mai dat o șansă lui Matty .. În prezent sunt gravidă în 4 luni cu Matty . Este ziua în care mergem să vedem ce sex va avea copilul .
Întru în cabinet .
-Bună ziua ! Te poți așeza !
-Bună ziua , desigur!
-O să fie - să bată tobele tum tum tum - fetiță .
-Vaii o să avem o fetiță pe care o și cheme ...