'Hahaha vidi ga ne progovara'Alex se smijala Zaynu.Ima sigurno sat vremena kako se nije pomjerio a bome ni rijec nije rekao.
'Zayn jesi ok?Sta si mu uradila?O moj Boze,ti si vanzemaljac zato nista ne progovara!Vjestico jedna mrs od mene!'Ashley me je tukla sa jastukom.
'Alo ne diraj mi frendicu,necu se s kim imati svadati!'Cuo se Zayn,oh hvalim te Boze!
'Aaa vidi ti progovorio'Smjesno je rekla Alex a zatim je Ashley ostavila jastuk i poljubila me u celo.
'Srce moje malo nisam ja tebe najmerno'Prevrnula sam ocima.Ponasa se kao i lezbijka sto i jeste.To sam saznala u skoli to jest danas kada smo se i upoznale,ustvari Alex i Ashley nisu prijateljice nego djevojke.Samo me zanima koja igra ulogu muskarca?
'Ljubavi moja pa gdje si se izgubila?'Pitala je Alex Ash kad smo je nasle nakon deset minuta trazenja po skoli.
'Srce moje nisam se ja izgubila nego ste se vi izgubile'Rekla joj je Ash.
'Ponasa te se kao lezbijke'Izjavila sam a one su me pogledale.
'Mi se ne ponasamo tako mi i jesmo lezbijke'Gledala sam u Alex jer nisam mogla vjerovati sta je sad rekla
'Naviknut ces se na to,ajdemo da ne kasnimo'Krenule su ispred mene a ja sam gledala u njih a zatim sam odlucila krenuti.
'Alo ja sam ti djevojka!'Viknula je Alex a Zayn je poceo kasljati.
'Ona ti je sta?'Prevrnula sam ocima.Nije mi bas toliko dugo trebalo da se naviknem na to jer svi smo mi ljudi ne postoji razlika izmedu nas to sto one vole djevojke a ne muskarce nije razlog da ih izbacim iz drustva.
'Djevojka Zayn.Lezbijke su,blago se tebi tesko meni!'Imam prijateljice lezbijke ako ikada prekinu ili ako se posvadaju ne zelim da budem ta koja ce napraviti ljubomoru izmedu njih.
'Zasto?'Pitao me je.Zayn je glup jer izgleda ne konta....dali on uopce zna sta su lezbijke?
'Glup si.Pa vidis ti si musko a ona je zensko.A mi volimo zenske a ne muske.....'Govorila mu je Alex a Zayn je gledao u mene.Ima lijepe oci,cokoladne oci.......
'Kontas?'Uopste nisam ni slusala kakvo je predavanje Alex odrzala Zaynu jer sam bila previse okupljena njegovim ocima.
'Skontao sam.Nemojte da vam padne na pamet da mi od prijateljice ucinite lezbu'Zayn im je zaprijetio ali neznam zasto.Zasto mu je toliko stalo do mene?Zasto?
'Nego frendice moja ajde ti nama napravi kokice da gledamo film'Pogledao me je Zayn i napravio puppy face.Ugh!Kako je sladak!
Ustala sam i otisla u kuhinju i trazila kokice.
'Auuu ja ti u male guzova'Cula sam Ashley a onda je neko poceo zvizdati.
'Auuu'Cuo se i Zayn.Nemogu da shvatim kako mogu biti tako neozbiljni.
'Gledajte u televiziju a ne u moju zadnjicu,napaljena djeco!'Poceli su se smijati na moj kulturni jezik.
Ciniju punu kokica sam stavila na sto a ona je za tren oka bila na pola puna.
'Cekaj malo.Pa kad brze?'Pogledali su me svo troje i slegeli ramenima.Bolje reci sva trojica jer Alex i Ashley jedino sto imaju zensko je ime i jos nesto.....
'Ja ti zenskica,ti bi ovo jela pola sata'Alex je strpala punu saku kokica u usta nakon sto mi je rekla da bi kokice jela pola sata.
'Ne bih za tvoju informaciju'Odgovorila sam joj i gledala u televiziju iz dosade jer bih sad najrade ucila ali nemogu svoje prijateljice ostaviti sa Zaynom,pa da mogu one se ponasaju kao muskarci tako da im Zayn ne smeta ali opet nekulturno je.
(...)
'Ljudi mi idemo a sutra se opet vidimo'Mahnule su Alex i Ash a onda izasle.
'A ti gospodine ces ocistiti dnevni'Pogledom sam mu pokazala na dnevni boravak koji je prije bio dzenet a sad je sav od kokica.
'Uh sto me boli glava'Uhavito se za glavu,pa naravno da boli al ne glava nego ljenost.
'Hajde,hajde a poslije ucenej'Prevrnuo je ocima i poceo kupiti kokice.
'Joj Boze taman kad mislim da si me oslobodio mame dode jos veca mama od moje'Govorio je dok je gledao u plafon a onda je spustio pogled i nastavio je kupiti kokice.
Nasmijala sam se i otisla i sobu i skocila na krevet.Uzela sam svoj dnevnik ispod madraca i pocela sam pisati.
Nikad nisam mogla ni pomisliti da cu biti ovako sretna u obicnom drustvu,sa obicnim ljudima.
To je bilo sve sto sam napisala jer sam ja takva.Tajnovita i sve pisem u tajnama.
Dok je noc polako lutala njih dvoje u bijeloj posteljini su lezali.Nisu mogli spavati,okrecali su se,nisu mogli zaspati.On je razmisljao o njezinim plavim ocima,nikad do sad nije vijdeo takve plave oci a ona nikad do sad nije vidjela takve cokoladne oci......
A/N
Evo ga....:)
Potrudila sam se i nadam se da vam se svida.
Ovaj nastavak posvecujem Saayraaa
Sorry na greskamaLove you all PoludjelaDirectionerka :*