Close As Strangers

3.6K 390 6
                                    

Close As Strangers

---------------------------------------------------------

" Hyung ... ဘာလို႕လဲ ? "

ကားျပတင္းေပါက္မွန္ကိုမွီျပီးေငးငိုင္ေနတဲ့ကြ်န္ေတာ့ကို ျမင္ေတာ့ Hun ကေမးလာတယ္ ... ဘာလို႕လဲ တဲ့ ... ေအာ္ ... ကုိယ့္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္လံုး ေရေျမျခားေနရာတစ္ခုကိုသြားေနရမွာကို ကြ်န္ေတာ္က ေပ်ာ္လို႕ကျပေနရမွာလား ?

" ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ... Hun ကို Seoul ကိုျပန္ရမယ္ဆိုေတာ့ ရင္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးျကီးပဲ "

ကြ်န္ေတာ့စကားအဆံုး Hun ကသက္ျပင္းခ်ျပီး

" Hyung ရယ္ ... Hun လည္းဘယ္သြားခ်င္ပါ့မလဲ ... Appa ကေခၚလို႕သာသြားရတာ ... ေနာက္ျပီး တစ္ပတ္တည္းပါ "

Hun ေက်နပ္ေအာင္ဟန္ေဆာင္ျပံဳးျပံဳးျပရင္း
" Imm ... " တစ္လံုးသာျပန္ေျဖမိတယ္ ... Hun နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္္ခ်စ္သူေတြျဖစ္တာ 2 ႏွစ္ေက်ာ္ျပီ ... Hun နဲ႕ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူျဖစ္တာကို Hun Eomma သိကတည္းက ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ Hun ကိုမရမက လိုက္ခြဲခဲ့တာ ... Hun ရဲ႕ Appa ကေတာ့ ဒီေခတ္လူငယ္ေတြဒီလိုပါပဲ ဆိုျပီးသေဘာတူခဲ့တယ္ ...

ကြ်န္ေတာ္မထင္ထားမိဘူး ... Hun ရဲ႕ Appa က သေဘာတူလိုက္မယ္လို႕ ... Hun ရဲ႕ Eomma ကေတာ့ သားေလးတစ္ေယာက္တည္းရွိတာ ဒီလိုျဖစ္စရာလားဆိုျပီး ခုခ်ိန္ထိ ကြ်န္ေတာ့ကိုမုန္းတီးေနတုန္းေလ ...

ပိုဆိုးတာက Hun ကကြ်န္ေတာ္နဲ႕အတူ Beijing ကိုေျပာင္းေနမယ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္ကေပါ့ ... ေဒါသေတြထြက္ျပီးဝုန္းဒိုင္းက်ဲတာေဆးရံုေတာင္ေရာက္သြားတယ္ ... ဒါပင္မယ့္လည္း Hun ကကြ်န္ေတာ္နဲ႕အတူလာေနတာ အခုထိပဲေပါ့ ...
ခုေတာ့ Hun Appa ကက်န္းမာေရးသိပ္မေကာင္းေတာ့ Hun ကို Company အလုပ္ေတြ ခဏလာတာဝန္ယူေပးပါတဲ႕ ... ကြ်န္ေတာ္လိုက္သြားရင္ရပင္မယ္ Hun Eomma ေျကာင့္ Beijing မွာပဲေနခဲ့ပါေတာ့မယ္ေလ

" Hyung ... ေလဆိပ္ေရာက္ျပီ "

" Imm ... "

• • • •

ေလယာဥ္ပ်ံ ထြက္ဖို႕ မိနစ္ 20 ေလာက္လိုေသးတယ္ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ Hun ခံုမွာပဲထိုင္ေနျကတယ္

" Hun မရွိရင္ အရမ္းပ်င္းဖို႕ေကာင္းမွာ ... "

" Hyung ကလည္း Yifan hyung တို႕ Tao hyung တို႕ကိုအိမ္ေခၚထားေပါ့ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Close As StrangersWhere stories live. Discover now