Am revenit,si cum va spuneam,aici sunt sfaturi de agatat. Un capitol va fi cu replici,iar un capitol va fi cu lectii de dragoste... Mdea,nu stiu cat de mult osa va placa,dar eu incerc. Sa trecem la treaba,zic !!
Dupa cum va spuneam,acesta va fi un capitol cu o lectie din viata de dragoste...
In aceasta carte am sa fiu foarte deschisa voua,si am sa va povestesc pe scurt prima parte dintr-o relatie proasta. CE SA NU FACETI SI VOI :1. Nu ii spuneti ca il simpatizati/iubiti. I se urca la cap.
2. Nu pareti ca sunteti moarte dupa el.
3. Nu ii faceti complimente. Asta e datoria lui.
4. Nu incepeti voi comversatia... Daca ii pasa de voi,va da el un semn de viata.
5. Nu puneti inimioare sau altceva,nu cred ca se merita deranjul...
Bun,cum va spuneam pe astea le-am patit eu. Daca voi aveti o relatie stabila,ma bucur pentru voi. Eu nu am avut norocul.... Mda,aici nu vorbim de mine.
Din cartea asta sper sa invatati sa nu dati cu piciorul in balta...
Da,si sa revenim la subiect.. Eu ii dadeam mesaje,eu il alintam,eu ii luam apararea,eu il pretuiam... I-am spus ca il plac.... Ca il iubesc... Si singurul cuvant pe care el il spunea era "ok".
Vazand ca el nu are chef de vorba cu mine,si ca nu tine la mine,m-am lasat....
Acum incerc sa trec peste asta.... Deci sa nu faceti si voi la fel.DRAGILOR,IN URMATORUL CAPITOL VETI AVEA REPLICI. NU UITATI: DACA VRETI VREUN CAPITOL DEDICAT,CU MARE DRAG. DACA AVETI IDEI,SPUNETI-MI-LE,VA ROG.!!!
KISS....
CITEȘTI
100 Sfaturi Pentru Agăţat
RandomReplici pentru cucerire. Ai nevoie de un sfat?! Ia-l de aici. Daca îţi place,nu uita să votezi,şi să-mi laşi părerea ta... Lectură plăcută !! Kiss...