Capitolul 1

134 13 0
                                    

- Gata , mi-a ajuns ! Tip si flutur din maini in fata dezastrului . De cand ma stiu ai o problema cu ea , iar eu m-am saturat.Poate ca e dobitoaca , fraiera sau cum dracu ai mai facut-o tu , dar e sora mea si daca te iei de ea , ma insulti pe mine. Un cuvant sa ii mai zici si jur ca nu o sa mai conteze daca esti tatal meu sau nu ! Respiratia este accelerata , inima bate puternic , iar pumni sunt incordati la maxim . Am nevoia disperata sa dau cu pumnul in ceva , si fata tatalui meu este un loc chiar favorabil in acest moment .
-Kira , cum poti sa spui asta ? Mama se incrunta la mine , si vrea sa ma plezneasca , dar instinctele mele ultradezvoltate ies la iveala , iar mana mea ii zdrobeste carnea de pe mana ei.
- Ai vrut sa dai in mine ,mama ? Spun clar si raspicat cu o privire demonica , chipul mamei are o expresie terifiata .
Rad amar si cu dezgust , eliberandu-i mana . Ma asez pe scaunul de langa masa si ma uit cu in ranjet spre scumpi si dragi mei parinti .
- Hai sa va spun un lucru ! Voi credeti ca nu imi mai amintesc nimic din ce sa intamplat inainte , sau ca nu imi dau seama cum sunteti ? Daca da , atunci sunteti mai natafleti decat credeam . V-am urmarit fiecare miscare , fiecare vorba spusa si v-am retinut fiecare greseala si daca vreti o sa va fac un mic referat la intreaga viata . Prima data , sa incepem cu tine tata . Inghite in sec de cateva ori , deja ma ridicasem in picioare fara sa constientizez .
- Toata viata ta ai stat de jocuri de noroc , femei , de tigari , dar drama din copilaria ta imi spune ca nu prea te-ai atins de alcool pana la mama . Si cum se intampla de fiecare data , ai intalnit femeia pe care o iubesti cel mai mult . Dupa cativa ani de lapte si miere , ai vazut ca e cam aproape curva , si te-ai apucat de bautura ,te-ai distantat ,si te razbuni pe fica din prima casatorie a mamei pentru ca nu ai destul testosteron sa te iei de insusi mama . Spun cu un zambet , si ma intorc cu spatele la el , deschizand geamul bucatariei asteia imense , in care acum este surprinzator de cald . Ma intorc si pentru prima data imi dau seama ca Alexa mi-a auzit mica mea teorie , iar acum are ochii iesiti din orbite , asezandu-se pe scaun . Good job , Kira . Acum ii distrugi chiar tu puritatea din ea . Ma i-a peste picior propriul meu subconstient .
- Ok , mama poti sa pleci la munca , ne vedem in 30 de minute la restaurant .
Ma duc in camera mea , trantind usa dupa mine . Cat de idioata sa fiu sa spun asa ceva cu ea de fata , tot ce fac acum e pentru ea , iar eu doar ii ranesc sentimentele .
Deschid usa dulapului , imi scot o pereche de jeans negri , un tricou alb , geaca de piele. Se aude usa din fata deschizandu-se , iar dupa aceea Alexa intra in camera . Ma uit la ea si pot sa spun ca arata ca o papusa , cu trupul ei firav si mijlocul atat de ingust , ochii ei de un verde cu urme de rosu printre el, buzele mari si carnoase , iar parul castaniu aranjat perfect in bucle fine . Ea se uita la mine si zambeste , clar si ea ma examinat la fel cum am facut si eu. Nu stiu ce poate vedea artragator la mine , eu arat ca un luptator de MMA in vremea lui de gloria , cu muschi tonifiati , cu un abdomen cu patratele si expresia faciala demonica . Pff, sa nu mai zic de parul meu , care de fiecare data partea de sus a parului este prinsa intr-un mic coc aratand ca un samurai in floarea tinereti !
-Esti frumoasa ! Glasul ei de cristalin se aude din spatele meu , iar fata mea e toata un zambet . Ma intorc cu fata la ea , gata imbracata si "aranjata" .
- Ba tu esti frumoasa ingerule . Eu sunt doar un monstru .
- Stii uneori simt ca tu esti mai mare , spune aplecandu-si fata in jos rusinata . Mereu ai fost acolo sa ma aperi , ai fost stalpul meu , daca cineva se atingea in felul rau de mine , tu il faceai pachet . Multumesc surioara . Sare pe mine la propriu aproape sa cadem pe podea daca nu aveam forta necesara.
- Tu esti tot ce am , nu trebuie sa imi multumesti , as face orice ca sa stiu ca tu esti fericita . O mangai pe parul , ma dau un pas in spate ,iar pantaloni ei albi imaculati imi sare in ochii , balerini de un negru aprofundat si camasa roza bagata in pantaloni scoate in evidenta sani ei minunati . E sexy ,mereu a fost .
-Bun , acum ca am terminat cu linguselile .Ea se stramba la mine , iar fata mea devine din nou toata un zambet .
- Nu mai spune asta , nu mereu iti arati sentimentele . Se aseaza din nou pe pat , picior peste picior .
-Eu o sa plec , trebuie sa ma intalnesc cu mama la ea la restaurant . Ies din camera cu Alexa in urma mea .
- Vreau si eu sa merg cu tine , te rog . Stiu ca nu vrei sa aud cuvintele dure pe care o sa le adresezi , dar vreau asta .
- Alexa , nu vreau sa ma cert cu tine , stai acasa sau dute si intalnestete cu Louis . Imi iau bocanti in picioare si deschid usa , dar mana mica a ei se aseaza pe spatele meu .
- Te rog Kira , pentru mine . O sa vin cu Louis la mama , si noi o sa stam la alta masa daca vrei , doar sa fiu acolo ca sa te ponderez cand o sa te enervezi .
Imi intorc capul spre ea , iar sclipirea din ochii ei ma face sa ma inmoi . Pana la urma are dreptate , e singura persoana care poate sa ma pondereze cat de cat .
- Bine Alexa , dar stai la alta masa , si nu comentezi in fata mamei . Nu cred ca as rezista sa iti spuna cuvinte urate . Ea inclina de repetate ori din cap , cu zambetul pe buze .
- Apropo , i-ati casca , si sunal pe Louis ca ne vedem la mama la restaurant . Pana atunci eu te astept afara .

Ma dau jos dupa motocicleta , Alexa facand la fel . Louis statea sprijinit de capota masini lui . Un porshe spyder albastru. Mergem spre el , Alexa sarindu-i in brate si sarutandul cu foc , imi intorc privirea spre un copacel dragut din curtea restaurantului .De cand m-am despartit de Calin nu am mai suportat sa vad cupluri fericite care se iubesc si chesti , toate astea imi aduc aminte de el iar durerea pe care o simt in piept e crunta .
O masina de un visiniu mi-a atras atentia . Tunero . Asta e masina mea . Cum ? Ce ? Apoi dintr-o data mi-am amintit. Azi trebuia sa merg la intalnire cu Pitbul si Franț , nu e o intalnire officiala ci intre prietenii. Ma uit la ceas 19:30. Jumatatate de ora am intarziat , nu e asa rau . Si sper ca Angelina si Emily sunt inauntru .

HARRY POV .

Miranda se aseaza in poala mea , eu sarutandu-i gatul, coborand usor . Mi-am ridicat capul , iar dinti mei i-au supt cercelul micut si bucata de piele .
- Stiu ca ma vrei iubire , dar nu te mai freca de mine . Dute inapoi si danseaza . Spun putin gatuit din cauza erectiei mele care nu ma lasa in pace. S-a ridicat , fundul mare si bombat find chiar in fata mea . A stat un moment in fata mea sa isi aranjeze rochia, apoi a plecat sa danseze cu doua fete scunde de inaltime , dar au un corp superb .
Pitbul terminase de vorbit la telefon, iar Franț se saruta brutal cu iubita sa .
- Domnilor , o sa vina in cateva minute si Grey . Spune jucaus , apoi se lasa pe spate, cu paharul de sampanie in mana . Astia doi sunt niste pizde , beau sampanie si vorbesc despre copilaria lor si cat de buna era o fata Allis .
M-am uitat in club , iar din multime o satena dotata , cu sani aia mari , iar picioarele musculoase . Ceva nu e in regula . Arata bine rau si era super sexy, nu era imbracata ca una dintre curvele din clubul asta , si avea o expresie neutra plus ca vine la masa noastra . Pitbul s-a ridicat in picioare , introcandu-se cu fata la ea . A venit in fata lui si au dat mana , apoi au ras copios si s-au imbrasitat . Poate o fi Allis aia . Dar vocea ei cristalina si putin dura mi-a contrazis afirmatia .
- Buna seara , domnilor . Sunt Grey .
Cred ca iti bati joc de mine ...

***
Bun , vreau sa incep si aceasta carte , si sper ca o sa va placa . App promit ca o sa postez regulat .
Ne vedem la urmatorul capitol . pupici .

Just You ! - H.S pov .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum