Capitolul 4

102 7 0
                                    

Un vand rece imi mangaie pielea.  Parul meu blondut imi ravaseste fata.  Ma ridic in picioare si imi vad familia in jurul unei femei blonde  . Ma incrunt usor , apoi ma indrept spre grupul imens.  Ma opresc.  Mama mea plange de zor,  cade in genuchii si se uita la tarfa blonda care tine un pistol indreptat spre ea.  Tatal meu o tine de mijloc pe blonda si ranjeste fals la mama. Plang in hohote si vrand sa ma misc , dar nu puteam.  Cum este posibil asa ceva.  Mama se uita la mine,  si zambeste slab si duios.  Ma linistesc,  iar ea sopteste un " Te iubesc " apoi glontul ii gaureste craniu,  picând la pamant fara viata.  Cad in genuchii si plang.  Ma uit la tarfa blonda si zambeste mandra , apoi pleaca de brat cu tatal meu . Niste pasii se aud din spatele meu.  Nu ma intorc,  stau nemiscata cu fata in pamant . Simt degetele aceelei persoane pe spatele meu,  si ridic capul. Un barbat imbracat in negru se uita duios la mine.  Ma uit la fata lui,  parul buclat, lung pana pe umeri,  ochii lui de smarald verziu imi asigura siguranţa si iubirea neceasa. "Esti in siguranta cu mine,  Ingerule" sopteste usor  , si ma ridica de jos in stil mireasa,  si merge spre o lumina alba.  Imi asez capul de pieptul lui si ascult bataile inimii sale.
Ma trezesc brusc,  ma ridic din pat.  Imi frec ochii cu dosul palmei si clipesc des, obijnuindu-ma cu lumina din camera.  Un corp firav iese din baie,  infasurata intr-un prosop .
- Buna dimineata Stapana. Ai dormit bine? Se aseaza langa mine pe pat,  si ma saruta usor si bland.  Gem de senzatia revigoranta si o apuc de ceafa tragand-o spre mine.  Dupa ce o sarut ma ridic in picioare si imi intind corpul. Sunt doar in sutien si chilotii,  iar privirea devoranta a Angelinei ma uimeste .
- Super bine Ingerule.  Ma duc la mine in camera sa ma schimb. Sa ma astepti jos. Spun repede si o iau la fuga pe coridor.  Kaya iese din camera ei care este vizavi de a mea si se uita surprinsa la mine,  apoi ranjeste. Ridic frenetic din sprancene cu zambetul pe buze. Rade zgomotos si imi plesteste o palme peste fundul meu. 
- Te astept jos pentru detalii. Spune inca razand cu degetul aratator spre mine. 
- Am inteles sefa. Ridic mainile in sus si intru in camera mea.  Arunc hainele murdare de ieri in cosul de rufe si intru in dus.  Dupa aproximativ 15 min,  ies din dus. Imi desfac parul din coc,  apoi imi sterg corpul cu un prosop si intr-u in camera. Caut in dulap o pereche de trening . Gasesc o pereche de culoare gri , pantaloni find largi si bluza de trening scurta,  patratelele mele se vad din plin.  Imi las parul pe spate , desfacut si ma duc in baie.  Dupa ce ma spal pe dinti,  pe fata si imi dau cu un strat fin de fon de ten , pudra si dermatograf,  ma incalt cu tenesi mei de culoare neagra si imi iau geanta de pe birou.  Cobor pe scari si intru in bucatarie. Victoria isi mananca salata si imi face cu ochiul,  eu facand la fel.  Ashley este preocupata de laptopul ei,  zambind usor. Kaya vorbeste la telefon si ii fac semn sa imi spuna cu cine vorbeste. Isi ridica mana si imi arata semnul pacii.  Ma incrunt la ea si oftez.  Sper sa nu fi gasit un pampalau aseara. Ma asez langa Victoria si imi iau un mar din fructiera.  Angelina si Emili intra in bucatarie,  amandoua purtand rochii scurte cu tenesi,  Angelina are rochie de culoare alba,  iar Emili de culoare roz pal. Ma uit la Emili,  iar aceasta vine spre mine si ma saruta apasat.  Am uitat complet de ea aseara. Imi scot asta din minte,  o sa am grija de ea diseara.  Ma uit la ceas. 7:30 . Am programare la salon in 10 minute . Ma ridic in picioare si plec fara sa le zic nimic.  Imi iau cheiile de la masina si cobor scarile spre subteran. Imi iau masina mea, si plec spre șalon . O schimbare imi trebuia demult.

*
*
*
Dupa 1 ora in care am stat cu vopsea in par si muram de nervi am ajuns la scoala. Parchez masina si opresc muzica care bubuia in difuzoare.  Ma dau jos nonsalant cu ochelari de soare pe nas.  Apoi ma uit dupa gasca mea , ii zaresc stand la aceasi masa de sub pomul dim partea dreapta.  Imi pun geanta pe umar si plec spre ei.  Angelina si Emili se ridica in picioare , eu ma asez pe scaunul si ma proptesc de copacul imes. Le fac semn lui Ken sa se ridice de pe scaunul din dreapta,  apoi el se stramba la mine. Eu imi scot pachetul de gume din geanta si mestec usor.  Emili se aseaza prime apoi peste Angelina. O liniste inmormantala persista la masa,  iar eu ma uit ciudat la ei.
- Ce dracu ti-ai facut la par? Ma intreaba Ashley uimita ,  ma uit la ea apoi ii studiez pe toti de la masa.  Lipsesc o parte din ei,  doar Victoria,  Ashley si Ken sunt la masa. Restul bajbaie pe undeva.
- M-am tuns si vopsit , nu-i evident?  Spun sarcastica,  apoi scuip guma pe jos si aprind o tigara. 
- Iti sta atat de bine. Tipa Victoria incantata,  atragand privirile tuturor de la masa. Un urlet de motor se  aude,  apoi 4 masini intra in parcare . 3 dintre masini sunt extrem de colorate. Una bleumarin aprins,  alta verde aprins si cealalta rosu sangeriu,  dar ultima e pur si simplu o minunatie. O culoare de un negru mat , aceasi model ca si masina mea. Muzica se aude din masini, ma incrunt. Sigur astea e mana lui Styles.
Din prima masina,  un baiat superb.  Este imbracat cu un maieu alb,  pantaloni de un albastru deschis,  parul saten deschis ridicat in sus cu o pereche de ochelari de soare.  Dina doua masina un blond superb,  cu niste pantaloni skinny negri taiati in genuchii cu o camasa de un   roz pal,  aceasi culoare ca si rochia lui Emili. Din masina rosiatica,  un brunet extrem de sexy,  cu o geaca neagra  pe el,  niste blugi negri skinny , parul fiind prins la spate intr-un coc.
Cum banuisem Harry a ieşit din masina sa neagra , am cascat ochii,  eram fericita ca nu ma vad ceilalţi,  eu inca purtand ochelari de soare.  Era imbracat intr-o pereche de pantaloni negrii foarte skinny scotand in evidenta muschii de la picioare , o bluza cu maneca trei sferturi grii si cu obijnuitele lui cisme negre in picioare si un coc in varful capului,  exact cum eram eu aseara.  Imi incalzeste inima,  nu credeam ca o sa isi aduca aminte de mine. Poate e doar o coincidenta,  si nici nu mai stie cum arat,  sau nici nu s-a uitat la detaliu asta.
- Cine sunt ei?  Spune Victoria uimita,  analizandu-l din cap pana in picioare pe blond. Rad zgomotos de zambetul ei pervers   , find singurul zgomot din multimea asta care se uita cu mirare si dorinta la cei 4 zei ai sexului masculin . Ashely rade si ea,  doar Ken e suparat. 
- Ce e fata asta la tine?  Il intreb pe Ken,  care sta bosumflat cu mainile la piept. 
- Era mare mirare sa fii venit o fata sexy si frumoasa la noi in scoala. Rad atat de tare incat abia acum imi dau seama cum toata scoala se uita la mine ciudat.
- Adica nu iti mai place sa dai pe la spate? Il intreaba Ashley cu o fata uimita .Mici lacrimi mi se scurg pe obraji. Atat de tare rad incat plang.
Dupa ce ne potolim amandoua,  ne uitam la Victoria care sta cu coatele sprijinite de genichii cu gura cascata holbandu-se la blond. Ma uit la fetele mele , Emili ranjind la unul din baieti din echipa de fotbal a scoli de la masa alaturata. Angelina uitandu-se in continuare la mine,  imi observa preocupatia ea lasand ochii in jos. Deci ea ceva. O sa discut mai tarziu cu ele. Aveam maxilarul inclestat,  apoi mi-am scos o tigara. O electricitate simt prin piele,  apoi imi aprind tigara si ma uit la Harry.Este sprifinit de masina lui,  cu ceilalti in jurul lui. Uitandu-se toti la mine .Se incrunta si se uita la parul meu apoi zambeste duios.  Imi dau jos ochelari de soare si il scanez din nou .Arat cu capul spre parul lui si la randul meu zambesc timid. Imi face cu ochiul , eu facundu-ma o culoare de un roz deschis in obraji. Imi intorc atentia la Kaya ce alearga spre noi , uitandu-se in telefon. Se impiedica de un baiat  ,  aproape cazand jos. Se intoarce spre el,  si se uita urat.  Tipul acela se uiat la ea cu patima.
- Unde dracu iti e capul omule?  Tipa Kaya  ,  si eu ma trezesc  in picioare find pregatita sa sar in apararea ei. 
- Nu cred ca e vina mea papusa . Spune incruntat, bagand mainile in buzunar.
- Papusa  , ha? Spune , bagand telefonul in buzunar . Ma uit la Harry si el se uita la mine , spunandu-mi din priviri ca trebuie sa facem ceva .Aprob din cap incet si o iau la pas spre cei doi certareti . Un culoard se formeaza inaintea mea , ajunsa langa ei o apuc pe Kaya de mana  chiar inainte de al plesni . Harry e acum in spatele tipului , acesta scotand fum pe nas de nervi  .
- Haide omule , nu da intr-o fata .Spune simplu apucandu-l de brat .
- Kaya , linistestete .Ii spun tare si hotarat . Chiar daca sunt mai scunda ca ea , tot pot sa o potolesc . O apuc de mijloc si plec cu ea inapoi pe coluar , dar vocea enervanta a tipul aluia ma scoate din minti .
- Uitate la ele   , cum pleaca de brat . Hai papusa pleaca repede la mami .Ochii Kayei erau plini de lacrimi , a mentionat de mama ei . Doar eu stiu adevarata poveste , cum mama ei a murit intr-un accident de masina .O ranea verbal si am rabufnit .
M-am intors cu fata spre el , aveam o privire demonica . M-am dus in fata lui  , abordand  o structura sarcastica .
- Stii cine sunt eu , baietel ? Ii spun lent si ragusit , plimbandu-mi degetul aratator pe pielea lui de pe gat .
- Nu , abia m-am mutat in oras . Spune repede , inghitand in sec. Era excitat , asta e perfect . M-am uitat la Harry si stiam ca face parte din banda lui de idioti . M-am apropiat de urechea lui soptindu-i "Ar trebuii sa te documentezi " apoi i-am suflat aer cald in ureche .
M-am dat inapoi un pas , se uita cu dorinta la mine . L-am apucat de gat si l-am pus in genuchii . Se uita acum la mine de jos .
- Daca o singura daca mai te uiti la ea , o sa iti dai boasele si o sa le inghiti . ai inteles !? Ultima afirmatie i-am strigat-o fix in fata . Nu suport pampalai ca astia .
- Da doamna . Spune ragusit . Ii dau drumul la gat , ma intorc si merg cativa pasii spre Kaya care se uita la el cu dezgust . Il aud cum se ridica in picioare . M-am oprit , apoi m-am intors spre el si i-am dat un pumn in maxilar , facandu-l sa plonjeze prin aer apoi sa cada la pamant direct inconstient . Ma uitam la Styles , era uimit . Apoi se uita la mine , si era mandru . Imi vede nervozitatea si mania . Ma intorc sa plec de tot de data asta , iar el si gasca lui ma urmeaza . O apuc pe Kaya de mijloc , cand ajung la masa o pun pe scaun .
Ceilalti se uita la tipi noi de la masa . Victoria s-a facut stacojie cand blondul s-a asezat langa ea .Harry pe scaunul meu , iar brunetul si satenul in stanga lui . Ma uitam la fetele mele , stateau nemiscate langa Styles . Le era rusine de el .
- Unde sunt ceilalti pana la urma ? Il intreb pe Ken . Inca statea  in fata lui Kaya care se concentra asupra degetelor sale .
- Nu au venit . Sunt la Alexa acasa . Spune incet ultima parte , nu voiam sa stie invitatii nostrii de Alexa .
Kaya , se incrunta usor , apoi imi atinge umarul .
- Uite Kaya , nu o sa iti faca nimic viermele ala. Iti promit scumpo . O sa il ucid grav . Spun cu zambetul pe buze , iar ea rade . Apoi se incrunta din nou , oftez disperata .
- Nu-i asta Kira . Cand alergam spre voi , era sa vin sa va spun o noutate . Isi roade unghile , ma incrunt si mai tare .
- Ce s-a intamplat femeie ? Spune odata ca mor de curiozitata .Incepe Victoria sa tipa usor , clar enervata de tacerea ei , mai degraba de privirea blondului pe corpul ei .
- Calin s-a intors in oras . Zice dintr-un suflet , am ramas socata . Am crezut ca nu o sa mai vina niciodata inapoi , ca am scapat de el  acum 2 ani .
- Ce ?! Ma ridic in picioare si urlu direct in capul ei . Isi strange ochii , si se joaca din nou cu degetele .
- Cum e posibil asa ceva ?! ii spun . Trebuie sa ma calmez , nu rezolv nimic cu asta . Vreau doar sa stau undeva sa ma gandesc la asta . Apoi sa ma duc sa-l omor de tot .
- De unde stii ? Spun greu din cauza furiei .
- De la Pitbul . Ma intorc cu spatele si ma uit la Angelina . Stie despre Calin, dar nu toata povestea , sau de ce m-am despartit de el . Apoi privirea imi cade pe Harry care se uita confuz la mine . El nu stie nimic , si e mai bine asa . Oricum nu stiu de ce ma aprind atat , nu o sa ii zic niciodata nimic de el .
- Trebuie sa plec de aici. Nu mai suport scoala asta  , ma streseaza si ma enerveaza in acelasi timp. Spun usor,  apoi ma uit la ele . Trebuie sa rezolv o treaba demult inceputa , nu mai puteam sa fac asta.  Le observ in fiecare zi cum atentia lor pentru mine este pierduta. 
- Angelina,  Emili.  Plecam. Spun usor si nervos , apoi ma  duc langa Styles imi iau ochelari si geanta si plec nervoasa cu ele dupa mine. 
Ajung la masina,  o descui si intru nervos apoi trantesc usa dupa mine. Angelina se urca in fata,  si Emili in bratele ei.  Neavând bancheta in spate.  Am iesit din parcare si aveam o viteza mare. Adrenalina nu avea nici un efect.  Trebuie sa am discutia asta cu ele.  Chiar trebuie. 
Apas butonul de la garaj,  apoi bag masina inauntru.  Ies din ea si alerg pe scarii in sus pana in sufragerie , unde arunc bluza de treining de pe mine direct pe canapea.  Desfac sticla de votka din buft si iau o gura strajnica. 
- De cand esti cu fotbalistul Emili?  Ii spun direct,  si ma intorc cu fata spre ea .Era uimita,  nu stia cum sa reactioneze.  Asa ar trebuii,  ma inselat si nu suport asta. Spre doar ca ala sa o faca sa simpla placere mai tare de cat am facut-o eu sa simta. 
- Raspunde-mi odata.  Arunc paharul in perete , si ma uit la ea.  Ii e frica de mine? Nu trebuie,  nu i-am facut nimic niciodata,  si nici nu i-as face. 
-De o luna si doua saptamani. Imi spune fioasa,  plangea. Voiam al dracului o explicatie.  Asta sa intamplat la o saptama dupa ce am venit din Londra.  La o saptaman dupa ce l-am cunoscut pe Harry.  Dupa ce m-am schimbat eu. 
-Uite Emili nu sunt suparata pe tine.  Eu am gresit.  Nu am mai avut timo de voi,  si m-am schimbat de cand am venit din Londra.  E numai vina mea ca v-am indepartat.  Asa ca oricum stiti ca asta nu mai mergea demult , si ca trebuie sa renunt la voi.  Dar mereu o sa va apar , a-ti avut un rol important in viata mea.  Mai ales tu Angelina.  Si stiu ca si tu mai ai pe cineva. 
- Imi pare rau Kira.  Imi spune usor,  apropiindu-se de mine. 
- Apartamentul meu din centru este al vostru. Asta e un cadou pentru timpul pierdut cu mine.  Le spun usor,  acestea incep sa plang in hohote,  si sar pe mine.  Nu ma doare sufletul  , adica au avut  o influenta mare asupra mea, doar ca nu le iubesc. A fost doar atractie fizica,  si sa uit de el. Sa nu mai fiu montrul ce eram inainte.  Acum le las sa plece  sau indragostit si sunt mandra de ele. Asteptam clipa in care sa le vad la casele lor .
- Acum fugiti si va faceti bagajele .Cand o sa coborati o sa va dau cheile de la casa.  Ma dau in spate si ma asez pe canapea si iau o gura din sticla de votka. 
Nu sunt nervoasa din cauza lor,  si din cauza lui Styles si Calin.  Pentru Styles simt ceva din seara in care l-am cunoscut in Londra,  dar nu stiu ce.  Iar pentru fiermele ala doar ura.  Vreau sa il omor atat de tare.Sa il distrug,  exact cum a făcut si el cu mine .  Diseara este deschiderea pistei noua.  Frant a vrut sa se ocupe personal de asta , nu stiam de ce vrea asta,  dar mi-a zis ca trebuie sa particip obligatoriu la deschidere. Si vrea sa ne ceara ajutor,  in ce habar nu am. 
Aud pasii fetelor de pe scarii si ma intorc spre ele.  Fiecare avea un bagaj in mana.  Ma uit pentru ultima data la ele. Sunt frumoase  , in adevaratul sens al cuvantului . Ma apropii de ele si scot cele 4 chei din buzunar . 2 de fiecare .
- Una de la casa  , cealalta de la motocicleata.  Le zambesc usor , iar ele murmura un "multumesc " .
- O sa vin in vizita sa stii . Si oricand aveti probleme ma sunati . Indiferent de ora . Mereu o sa va protejez . Aproba din cap, iar Emili pleaca prima .
Angelina se uita la mine, apoi zambesc usor .
- Te-am iubit mult Kira . Inca o fac , dar el mi-a intrat pe sub piele , si n-am mai putut sa ii rezist . M-am indragostit tare de el .Iar sexul cu el e dumnezeiesc . ma incrunt usor , parand suparata .
- Vreau sa zic ca futaiul este bun . Dar la celelalte nu te intrece .Rad tare , si o imbratisez usor .
- Vin maine la tine sa il invat si pe el . O tachinez usor , iar fata ei se aprinde .
- Notat .Eu am plecat , cred ca Adam ma asteapta deja afara . Se indeparteaza , apoi pleca din casa .
Ma bucir nescups de mult pentru ele , dar faclia mea pentru el se aprinde si mai tare .
Ma asez pe canapea si beau din sticla de votka  cu gandul ma el ..

***
Hello . Cam tarziu capitolul  postat , dar am stat ceva pe el . Momente importante s-au intamplat , dar tinetiva bine pentru urmatorul capitol . Pupici
App : scuzati greseliile gramatica , n-am corectat capitolul .
P.S: In poza e Liam  , Nial si Zayn ( cred ca ne-am prins fiecare cine e in poveste , anyway: ))) )

Just You ! - H.S pov .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum