Nisam napomenula,ali od prvog razreda osnovne škole,kada sam upoznala Ivu,bile smo nerazdvojne,ali ona se u 3. odselila.Prvog dečka je imala u 4. razredu,štrebera Marka iz odeljenja.Posle je mislila da je popularna i prekinula sve veze sa školom i otišla u NY sa mamom kada su joj se roditelji razveli.Napustila je ovu školu i otišla u Los Angeles.Plakala je za mnom,i ja za njom.Plakala sam do 5. razreda,kada je u moje odeljenje došla Ana.Kada sam shvatila...šta je prijatelj.Nerazvojne smo i ne mogu bez nje.Ako se budem selila,ide sa mnom.Ako se bude selila,idem sa njom.Ja ne mogu bez nje.Mi smo kao jedna osoba...
------------------
22:00 *ja sam na instagramu* , *zove me Ana*
Ana:Aloo moram da ti pričam nešto.
Ja:Reciii.
Ana:Aaa ne mogu preko telefona.
Ja:umm...okej (*zbunjeno*).A gde si ti sad?
Ana:Vraćam se kući.
Ja:Važi,ispričaćeš mi gde si i sa kim bila i sveee.
Ana:Važi siss,vidimo se sutra kod okretnice u 10:30 i idemo u Mc?
Ja:Može,idemo i u bioskop,okay?
Ana:Naravno,gledaćemo Star Wars buđenje sile,sutra je u biosku,čak je i 3D.Može?
Ja:Još pitaš??! :D
Ana:Vidimo se tamo. :)
Ja:Vidimo se kiss.
Navila sam alarm,ostavila telefon, ugasila muziku na laptopu i legla da spavam.Znam da je 22:00, ali jako sam umorna i ne znam gde se nalazim.Želim da se doooobro naspavam. :))
---------
08:00 *zvoni alarm*
Me:Ahh,još samo 5 minuta.Obećavam,neću zaspati. (jer ipak u 10:30 treba da se nađem sa Anom kod okretnice,zanima me šta hoće da mi ispriča,nije u redu da je ispalim) 09:30 *ja se budim*
Me:Zakasniću.Idem da doručkujem i umijem se.
U pidžami odlazim u kupatilo,umivam se i perem zube.Silazim u kuhinju gdd vidim mamu i tatu kako doručkuju.Aaa palačinke,njami. ;3
Ukusne palačinke i nutella,ali... 10:10 je.
Budući da menj treba 10 minuta do okretnice,trebalo bi da krenem za 10 minuta.Kasnim,kao i uvek,moram da požurim,baš me zanima šta će Ana da mi ispriča od reči do reči šta je bilo.. :)
Otrčala sam do svoje sobe i uzela belu majicu na kojoj piše '1D'
...da Directioner sam^^<33
I plave,na kolenima i butinama pocepane farmerke.Svezala sam kosu u rep,našminkala se,obula bele starke,stavila slušalice u uši i izašla iz kuće.
Mama:Krećeš?
Ja:Da,nalazimo se za 20 minuta.Idem ja,ljubim vas,ćao!
Mama:Ćao,čuvaj se.
Tata:Vidimo se srećice.
-------
Kada sam videla Anu,nije bila sama...Nastavak verovatno sutra ili danas.Lysm❤
YOU ARE READING
Story Of My Life
RandomPriča o 17-ogodišnjakinji Luni čiji je životni san da ode u New York.Budite u toku sa pričom i uživajte saznajući njen svakodnevni život.Šta da vam kažem? UŽIVAJTE!