L: Nie sorry ja som dokonalý :3
H: Yep :*
L: Omg ty si blbec to bol priestor na zvýšenie ega -_-
H: Keď žiadne nemám -_-
L: Ale máš každý ma ego :)
H: Okay zmeňme tému.
L: Harry budem musieť ísť, nedáš mi svoje číslo aby sme si mohli písať aj keď tu nebude jeden z nás a nemuseli ananásovať? :DD
Pohľad autor:
Hoc Louis nikam nemusel ísť, poprosil si od Harryho číslo aby si mohli písať neustále. Louisovi sa s Harrym písalo dobre, vedel, že ten chalan je niečím iný, možno už len tým, že nemal žiadne ego a sebavedomie, možno práve tým, že mal tak dokonalo žiariace oči. Najradšej by s ním telefonoval cez skype neustále, dokonca by na neho pozeral aj ako vyzerá keď spí. Harry po dlhom zvažovaní to číslo Louisovi nakoniec poslal. Teraz keď si Harry ukladal Louiho číslo sa Louis len pozeral na telefón a vymýšľal dôvod prečo musí odísť. Vyhovoril sa na cover. Sadol si pred kameru a začal:
-"AHOOOJTEEE!! vítam vás pri novom videu a tentokrát.... *cink cink* omg Harry teraz mi fakt tie esemesky nepíš...oh, pardón.. tentokrát to bude cover od Jamesa Arthura Impossible tak užívajte vidíme sa pri ďalšom videu Byye" Louisov hlas šteklil steny celého domu, jeho matka to akceptovala kedže Louis mal úžasný hlas. Bol celý úžasný. Keď Louis dospieval cítil sa veľmi dobre. Predsa len spievať ho neskutočne bavilo. Rozmýšlal aj nad tým že by sa prihlásil do nejakej sútaže, ale potom si povedal že mu to nestojí za to. Medzitým čo sa Louis snažil spojiť zvuk z mikrofónu a kamery tak Harry písal Louimu. Keď mu neodpisoval tak vedel, že má niečo dôležité. Harry by chcel tiež niekedy niečo zaspievať ale strašne sa hambí. Spieva si totižto iba sám pre seba. Dnes bola doma jeho sestra Gemma, ktorú mal celkom rád. Takže dnes spievať nechcel. Lenže bol tu menší problém. Ben. Jeho sestry priateľ. Harry ho vyslovene nenávidel, lebo Bena poznal a vie že je to sukničkár, ktorý sa vyspal s každou druhou na škole.
Pohľad Harry:
Išiel som do Gemminej izby sa jej spýtať či nechce niečo jesť. Prišiel som k jej dverám a otvoril.
,,Gemma nechceš niečo jesť?" opýtal som sa ale ona sa tam oblizovala s Benom. Radšej som odišiel lebo mi bolo na vracanie. Prišiel som do kuchyne a vytiahol Müsli a z chladničky mlieko. Do misky som si nasypal müsli a zalial mliekom. Keď som počul blížiace sa kroky myslel som si že to je Gemma-"Gemma prepáč že som ti vošiel do tvojej rozrobenej práce ale fakt som si myslel, že si hladná."
-"Keby som bol Gemma aj by som ti odpustil."
-"ty čo tu robíš?"
-"Gemma bola hladná tak som jej šiel pre jedlo." uchechtol saJak ja ho nenávidím. Debil jeden.
-"bol by som rád keby si svoju škaredú riť otočil smerom späť do Gemminej izby a mňa nechal na pokoji."
-"škaredú hej? Dobre viem, že slintáš pri pohľade na ňu."
-"nad tou kôpkou celulitýdy? Prepáč ale pre také fakt nemám slabosť."Vytrhol mi misku z ruky drzo na mňa pozrel a odkráčal. Debil. Ja tu budem ten, ktorý bude Gemmu utešovať kvôli jej priateľovi, ktorý ju opustil. Urobil som si ďalšiu a odišiel do izby. Na mobile mi blikala správa, zrejme od Louisa na mňa si nespomenie už ani operátor.
Louis❤: ešte pár minút a bude to na yt! Tak dúfam, že sa ti bude páčiť kudrnáč!
Me: tomu ver, že bude! Nie je žiadne video, ktoré sa mi od teba nepáči Louis!
Louis❤: tak to som rád že sa ti páči moja tvorba! :33
Me: páčiš sa mi aj ty! To je v tom:3