Capitolul 12 . i.ntere.st şi Ao no exorcist :)))

87 7 6
                                    

Nu ştiu dacă aţi auzit de i.ntere.st.

Pe acest site trebuie să vă faceţi un cont şi să daţi "+in" la cât mai multe imagini pentru a câştiga puncte... şi cu punctele astea vă puteţi lua chestii cum ar fi manga, figurine şi alte porcării faine :3

Apropo am inceput o "carte" pe watt unde îmi pun desenele. Se numeşte "AlexandrART(desenele lu' Alexx)". Nu-i mare lucru da na asta e :p ..Ma gandeam să scriu o scurta poveste despre fiecare desen (o să scriu la desenele cu personajele din cartea mea pentru ca ... sunt personajele mele...)

Am început Ao no exorcist şi îmi placee .. sunt la ep 12 ..vreau sa termin tot animele in noaptea asta plus filmul , OVA şi ce mai are ..e abia unu deci am timp *faţă de psihopată zombie care n-a mai baut apă de 777 secole*.. mi-e sete dar apa e preea departee... cât de departee...
.. hmm tre să merg pana la bucatarie sa mi iau o cana cu apa pentru ca bidonul meu e gol ... de ce? .. voi vă daţi seama... T_T.... Borsec-chan m-a dezamăgit .. mă duc la Dorna-sama..

...aşa şi despre Ao no exorcist... Rin poate să vorbească cu pisicile kyaaa^_^ (în nu-mai-ştiu-care episod se întâlneşte cu pisica aia demon şi pentru că şi el e demon poate să înţeleaga ce spune pisi.. pisi pe care o cheama Negruţa da e băiat.. deci serios in numele limbii şi literaturii române tipii care au tradus m-au indus în eroare hai să-i omorâm împreună.. veniţi? Veniţi?.. numele lui original e Kuro -care înseamna 'negru'- ... dar traducătorii..au tradus şi astfel a ieşit Negruţa)...... aşa şi şi eu iubesc pisicileee şi vorbesc cu ele meoww ^_^........ Ştiţi ce-nseamnă asta?...... Ştiţi??... Ştiţi băi?..... Înseamnă că şi eu sunt un demon mwahahahihuuiiihiihii şi pisicile de asemenea!! ( sunt beata nu mai citiţi.. m-am îmbatat cu apa :)))
Şi astfel eu ,alături de turma mea de prietene, BFF pisici demonice vom distruge lumea!!! (Ce naiba.. asta spune Rareş tot timpul -un coleg- ..... d..de unde ştia?? .... *illuminati confirmed*
Pff şi eu am teme de făcut mâine.. adică azi... şi e şi ziua lu tati.... şi tema la mate e m...ma..m..marrrree... r......Rin ajutoor vreau sabia taaa vreau să omor matematica!!! O să distrug lumea împreună cu Hello Kitty şi celelalte dwaaaa şi vine şi stefania_nutella o să fie super vom împrăştia mâncare de pisici peste tot şi vom zgâria chestii cu gheruţelee yeee!! Să mergem cu toţii!!


Mwhhhhîhîyo

Anime,Manga and MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum