Mira: Anak angkat yang kematian ibu bapa sejak lahir.
Sara: Anak kepada ibu bapa angkat Mira dan kawan baik Mira"Kau memang tak boleh nak diam untuk sehari ke anjing. Sepanjang aku hidup kau selalu menyalak walaupun aku mendapat keputusan cemerlang dalam SPM. Kau selalu mencari salah diriku dasar sial"Mira berkata-kata di dalam hati selepas dibebel oleh emaknya kerana pulang lewat daripada university. Pada saat Dia sudah bertekad untuk merubah hidupnya. Tiba2 dia terpandang sebuah baju lalu terkenangkan sesuatu. "kau kena ingat kau tu menumpang je dekat sini. Kau ingat kami ambil kau daripada pusat tu sebab nak jaga kau free2 je ke. Kau ingat, lepas ni aku nak kau buat semu kerja rumah dalam rumah ni. Kami ambil kau sebab terpaksa je tau. Sebab nak jaga nama baik kami" kata ibu angkatnya sewaktu kali pertama dia tiba di kandang itu.
Ketukan pintu telah menyebabkan dia tersedar daripada angannya. Rupanya Sara yang masuk ke dalam bilik. Tidak sperti ibunya, Sara melayan dirinya dengan baik. Namun Sara tidak secantik ibunya. Terdapat banyak parut yang terkesan di seluruh badannya namun tetap kelihatan ayu dengan bertudung "Aku dah tak tahan dah nak tinggal dekat rumah ni ni, rse macam babi je. Aku bukan kuli mak kau tu"" alah bersabar jela, Allah sentiasa berada di samping orang yang dilindungi"
Di university
Mira terlihat seorang lelaki. "Babi! Handsome gila ah mamat tu wei. Jadi balak aku pon ok gak"kata Mira kepada Sara. Namun Sara hanya diam seribu bahasa. Mira menyedari suatu perubahan terhadap Sara namun hanya mendiamkan diri"ala lantak ah, pegi mampos." Dia melangkah berani lalu memperkenalkan dirinya kepada lelaki itu. "Hai nama saya Mira, boleh saya tahu nama awak?" "Nama saya Sam"kata lelaki itu lalu beredar sambil memberikan senyuman yang cantik dengan bibir yang merah kemerahan yang membuatkan Mira berasa ghairah. Dalam hatinya"alangkah seronoknya kalau aku boleh menggomol bibirnya itu sekarang sambil dia meramas seluruh badanya.Pada suatu hari sewaktu rehat,Sara telah menerima satu panggilan menyatakan bahawa ibunya sudah meninggal dunia, dia berasa sungguh terkejut lalu mengajak Mira untuk pulang. Mira seperti tidak melayan dan tidak mengendahkan berita itu. "alah, kau pegi jela. Aku nk date ngn sam japgi""Sara berasa bengang namun dapat mengagak jwpn yg diberikan oleh Mira". Dia berasa bengang sambil terus 'mengajak' Mira pulang" dasar babi, mak aku dh jge kau. Kau buat aku camni""yelah2" Punca kematian masih tidak, diketahui. Polis berkata bahawa terdapat sesuatu yang aneh dengan mayat"bagian2 bdn myt berasing" Sepanjang proses kebumi. Mira seperti gembira kerana sial itu sudah tiada. Selepas semua orang pulang. Dia seorang saja yang masih tinggal sambil tersenyum sinis"padan muka kau, jahanam la kau nnti. Skang ni, aku yg idup, kau yg mti" lalu meludah ke arah kubur.
30 hari kemudian
Mira semakin rapat dengan Sam. Mereka sering keluar bersama-sama. Mira juga selalu menjalankan hubungan intim bersama dengan Sam. Mereka melakukan perbuatan itu tidak kira tempat psar raya, panggung mahupun di univeristy. Namun pada suatu hari, satu university telah digemparkan dengan berita bahawa Sam sudah mati. Punca kematian masih dalam siasatan polis. Sara memandang Mira, namun Mira hanya membuat seperti endah tak endah dengan berita itu.Kini Mira sudah mendapat balak baru. Perkara sama terjadi. Balak baru nya juga mati dengan cara yang sama Sam mati. Sara berasa sesuatu yang pelik dan aneh susah terjadi kepada Mira. Kini Mira sudah mempunyai balak baru hanya selepas beberapa hari. Sara sudah bertekad untuk menyiasat. Dia sentiasa mengekori ke mana sahaja Mira pergi bersama balaknya termasuknya menyaksikan proses persenyawaan berlaku antara mereka. Di mana aksi2 berahi berlaku. Aksi menyonyot, mengigit, menggomol, mencium dan menhengjut.
Sara dapat merasakan bahawa Mira yang telah membunuh mereka termasukla ibunya. Dia tidak tahu macam mana untuk menyelesaikan perkara ini lalu mengambil langkah mudah dengan bertanya terus kepada Mira. "wei, aku nak tanya soalan bodo, kau ke yang bunuh balak2 kau ngan mak aku" Mira menjawab" bkan aku yang bunuh sebenarnya tapi kau" Sara berasa sedikit pelik dan ragu2 akan kata2nya. "Sebenarnya kau dh bunuh lebih daripada 25 orang. Cara2 kau membunuh. First kau pengsan kan org tu. Lps tu kau gantungkan orang tu kat kipas dalam keadaan berbogel. Aku pon x tau asl, mgkin kau bernafsu kot sbb x pnh main. Lantak ah. Kau biar orang tu sedar sebelum kau toreh perut dorang. Sebelum kau toreh kau bebel kat dorang pasal kisah idup kau yg tah pape tu. Lps ko toreh, kalu yg perempuan kau belah droang pnya buah dada kalu lelaki testis. Lps tu kau rebus smpai kuar air tok kau minum. Tpi usus yg kau keluarkan drpd mayat aku x tau kau buat ape""tapi mcm mne kau tau sume nie?" "sbb aku sendiri yg tgk kau bunuh mak kau ngn adik kau mse kau umur 15 tahun, tp satu je yg aq x tau. Ape yg kau buat ngn usus manusia yg kau keluarkan tu?"
YOU ARE READING
Psikopat: Pengamal Ilmu Syaitan
Random"kau belah perempuan pnya buah dada testis lelaki. Lps tu kau rebus smpai kuar air tok kau minum."