Permulaan kepada pengakhiran!

114 2 0
                                    

Sara memerlukan 4 pasang buah dada dan 10 testis lelaki untuk menjelajah ke semua dimensi. Kini dia hanya memerlukan 2 pasang buah dada dan 6 testis sahaja lagi. Dia mula mengamalkan ilmu sihir ini sejak 2 tahun yang lalu. Dia mempelajari ilmu ini berdasarkan kitab yang dijumpainya di dalam perpustakaan semasa mengulangkaji pelajaran untuk peperiksaaan akhir. Mentera itu hanya akan menjadi jika dia minum testis lelaki yang terakhir pada 3 punama bulan tepat pada jam 12 tgh mlm. Dia inhin mejayakan mantera ini untuk bertemu dengan seorang lelaki yang dibunuhnya secara tidak sengaja. Atau lebih tepat, teman lelakinya.

Dia masih ingat ketika itu. Permulaan dia membunuh. Teman lelakinya cuba untuk merogolnya. Secara tidak sengaja dia telah menghunus sebilah pisau kepada lelaki itu. Dia terkaku "saya minta maaf wak" hanya kata2 itu shaja yabg terluah kepada lelaki yang sedang mengerang kesakitan itu. Sara tidak mempunyai banyak pilihan. Jadi dia terpaksa membunuh terus lelaki itu. Darah memercik ke arah mukanya. Dia mengambil jigsaw lagu memotong lelaki itu kpd beberapa bahagian. Setelah kesemua bahagian dipotong. Dia memasukkan bhagian2 tersebut ke dalam sebuah beg. Dia menuju ke lebuh raya karak(jalan lama) dan berhenti di sesuatu tempat. Dia mencampakkan mayat tersebut ke dalam gaung. Sehingga kini mayat tersebut tidak dijumpai. Dia juga bernasib baik kerana lelaki itu adalah anak yatim piatu.

"Hebat betul kau Sara" Mira mencelah setelah Sara menerangkan tujuan dia nelakukan perbuatan tersebut. Sara tersenyum sambil berkata" satu lagi, kau ingat kau boleh dpt balak baru camtu jeke? Sebab ilmu akulah kau mudah dapat balak baru. Lagipun aku tak kesah sebab aku jugak yg dpt testis dorang sume" "aku sebenarnya x kesah pon pasal balak2 ni. Janji nafsu serakah aku puas. Aku boleh je tolong kau" Sara sedikit terkejut, namun hanya tersenyum.

Kini mereka telah berkerjasama antara satu sama lain. Semakin lama semakin ramai orang yang dibunuh dengan kejam.

Di tempat kejadian di dalam sebuah rumah usang.
Sara membuat beberapa bentuk corak pada permukaan lantai. Corak itu seakan berbentuk tengkorak dan matahari.

Sara membaca melihat testis yang sedang direbusnya. Air semakin memenuhi gelas. Dia terkumat kamit membaca mantera. Kemudian dia langsung minum aie tersebut. Dia menghirip air tersebut sehingga ke titisan air. "Boleh tahan la rasa air ni" hatinya berkata kata.

Selepas bebarapa saat, cahaya yang terang menerangi tempat itu lalu jasadnya pengsan dengan serta merta.

Dia tersedar lalu memandang sekeliling. Tekaknya berasa haus. Dia berasa sangat panas. "Shit" itu adalah ungkapan terakhirnya. Di hadapannya terdapat dua makhluk Allah. Dia telah berjaya menjelajah ke alam lain. Ke dimensi yang manusia sering perkatakan. Ke alam kubur. Dia kini telah berjaya menemui kekasihnya itu.

Mira tersenyu, di hadapan kubur Sara. "Akhirnya semua harta milik aku. Kau ni bodohla. Aku yang letak mentera tu dekat perpustakaan. Tu mentera untuk menemui si mati la bodo"

Sara terdengar suara Mira dari dalam kubur lalu berkata "sial lah kau"

Mira terdengar suara yang seram. Lalu terus cabut dari tempat tersebut. Kini dia boleh hidup semewahnya dengan harta yang dimilikinya. Dia terseyum girang ketika berjalan menuju ke arah kereta. Plannya menjadi dari mula lagi. Dari pemilihan untuk menjadi anak angkat kepada psangan suami isteri yang kaya raya.

-TAMAT-

Psikopat: Pengamal Ilmu SyaitanWhere stories live. Discover now