Ben Bir Fiyaskoyum !

53 4 3
                                    

Şuanda hiç bir şey hissetmiyorum. Yanımda baştan aşagi beyaz renkli giyinmiş iki adam. "Siz de kimsiniz ? Nerdeyim ben ? " Belki burası herkesin bildigi bir yerdir ama üvey annem beni disari cikarmadigindan burasinin neresi oldugu hakkinda hic bir fikrim yok.Adamlardan yaşli olanı :
-Burası hastane. Hastanedesin.
-Hast.. ne?
-Hastane , hastane. Hani insanlar hasta olurlar,yaralanirlar. Buraya gelir iyileşirler , dedi alayci bir tavirla.
-Haa , dedim sanki anlamis gibi . "Kim getirdi beni buraya?"
"Onur diye bi çocuk seni yaralanmis bir sekilde bulup ambulansi aramis. Zaten daha sonra acile aldik seni .."
Rüyaa , diye bagirdim aniden. Adamlar noldu , iyi misin ,diyerek başima üşüştüler.
Off . Ben bir fiyaskoyum. Rüyaaa diye bagirmak ne ya öyle. Ama uyaninca yaninda beni bulamadigi icin cok endiselenmistir.
Rüya kim , noluyor ? dedi genç olanı.

Ağzimdan 'yardimcim' kelimesi firlayivermek istiyor . Ama hayir. Bunu kimseye soylememem gerekiyor.
Hiiç , arkadaşim , deyiverdim hızlıca.
" Ayrica o Onur denen çocuk kim , nerede şuan ? "
"Dışarda bekliyordu . Bir saniye çağırayım. " dedi. Yaşlı adam çıkınca genç olan da arkasından gitti.

* * *

Karşımda bir televizyon ve yanı başımda küçük bir komidin var. Komidinin üstünde bir bardak ve suyla dolu bir şişe. Susamışım. Biraz dogruldum ve bardaga su soldurup , suyu agzima dogru götürdüm. Derken iceriye benim yaşlarimda esmer bir çocuk girdi , yanima kadar geldi ve gülümsedi. Çocugu gordüğum an agzimdaki sularin hepsini çocugun üstüne başina kustum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin