Chanell's P.O.V
Ma uitam plictisita la hainele din magazin. Erau aceleasi de 2 saptamani incoace,si nu reuseam sa gasesc nimic pentru petrecerea de Craciun care era intr-o saptamana.
Am oftat flustrata si m-am dus catre un magazin cu decoratiuni.Poate macar le pot gasi un cadou parintilor mei..
"Bamboo" era cel mai frumos magazin cu decoratiuni din intreg orasul. Avea tot ce-ti puteai dori,iar preturile erau unele acceptabile.
M-am indreptat catre zona cu lumanari parfumate. Ador sa miros lumanarile, care imi ofera senzatia aia din preajma sarbatorilor. E ceva absolut magic.
Anul asta au aparut o noua serie de lumanari special pentru Craciun,si de abia asteptam sa le inspir aroma.
Mi-am indreptat privirea catre lumanare cu miros de turta dulce. Am intins mana catre ea,insa cand s-o apuc,am atins o mana mare si calda.
-Oh. Mi-am intors privirea catre baiatul de langa mine. Era inalt si parea cam de varsta mea,poate cu un an mai mare. Avea niste ochi ciocolatii draguti si un par negru si ciufulit acoperit de o caciula.
-Imi pare rau,vrei tu sa iei lumanarea aia? Se pare ca este ultima..Si-a dus mana la ceafa si s-a uitat timid in ochii mei.
-Stiu ca suna ciudat,dar vreau doar s-o miros.
Am schitat un mic zambet si m-am uitat in jos la cizmele mele.
-Si tu mirosi toate lumanarile parfumate? Credeam ca sunt singurul care face asta.
M-am uitat ciudat la el. Radea. Era frumos cand radea,si avea un zambet dragut.
Am zambit si eu din cauza prostiei noastre.-Pai,se pare ca acum sunt 2 ciudati in magazin care miros lumanari parfumate.
S-a uitat la mine si s-a oprit din ras.
-Oh, scuze,nu am vrut sa te fac ciudat. Imi pare rau.
Brusc,ma simteam foarte jenata si rosie in obraji. De abia ce l-am intalnit,si eu deja il fac ciudat.
Pacat,Chanell. Chiar era dragut.
-Ne mai vedem.
Am lasat balta mirositul de lumanari si am plecat repede din magazin,fara sa ma mai uit in spate,chiar daca am auzit un vag 'stai'.
CITEȘTI
Green&Brown
RomanceAdam si Chanell sunt 2 persoane aflate la poli opusi: Ea~are tot ce-si poate dori o fata,insa nu e niciodata fericita. El~un tip obisnuit. Oare spiritul sarbatorilor ii va atinge si pe ei? Oare Miracolul de Craciun chiar exista?