14:34
Stigla sam iz škole,bacam ranac na pod i bacam se na krevet.
Uzimam telefon i vidim poruku od Jade:Jesi li stigla iz škole?
>Jesam:)
>Šta radiš?
>Ništa,ležim.A ti?
>Evo,sad sam jela.šta ima novo?Šta uraditi,da li da kažem svojoj bff za Austina,naravno.
>Mislim da sam se zaljubila:)
>Štaa,pa zar nisi još zaljubljena u EdaEd je moj drug iz odeljenja,simpatičan je i lep,i Austin takođe.Ne znam da li volim Austina ili Eda.Taman kad je Ed počeo da me primećuje,došao je Austin,zbunjena sam.Eda duže poznajem i mogu reći da je kreten.Sećam se,kad je došao kod mene da radimo školski projekat,uzeli smo moju senku za oči i prosuli je na beo tepih.Mislila sam da će me majka ubiti,takođe smo razbili paletu.Ed je lud.Naravno,tad sam bila zaljubljena u njega do ušiju i to mi je prijalo.
>Sad ipak više volim Austina.
>Pa,lepo.Uglavnom,dopisivale smo se o totalno nebitnim stvarima.Ona je prva kojoj sam rekla za Austina.
To veče sam ga sanjala.:)
..........
-"Taylooor,hajde,idi do prodavnice.",majkin glas se začuo iz trpezarije.
-"Ali mama..."
-"Nema "ali" ",ta dzangrizava žena....Izašla sam napolje u zimskoj jakni,bilo je veoma hladno,u vazduhu se osećalo kao da će pasti sneg.
U braon jakni,ispred mene se pojavio momak koji je nastavio da ide u istom pravcu kao i ja,samo 2 m ispred mene.Nisam znala ko je,ali !e je zanimalo.Počela sam da kašljem na glas kako bi se taj momak okrenuo i kako bih videla ko je to.
Okrenuo se.......to je bio on....Austin Ryan,ostala sam bez daha.Uzela sam telefon i pretvarala se da se dopisujem.
Nakon što je otkrio da sam ja ta lujka koja traži pažnju,okrenuo se napred i nastavio pravo.Nažalost,ja sam skrenula u prodavnicu.
Nisam mogla da verujem,oči u oči sa njim.
Kada sam došla kući,rekla sam majci:" Trebalo bi da me češće šalješ u prodavnicu".Ona me je čudno pogledala,videlo se da joj ništa nije bilo jasno.
Dani su prolazili,ja sam ga viđala u školi,ali on me nije primećivao,a ne znam ni što bi.Morala sam da smislim plan da me primeti.
Sedela sam sa Jessie u školskom dvorištu, na odmoru,gledala sam u jednu tačku,nisam pomerala pogled.
-"Šta ti je?",pitala me je.
-"Razmišljam o njemu."
-"O Austinu?"
-"Aham...."
-"Pa,što nisi rekla!Jel želiš vezu?",pitala me je.
Pogledala sam je čudno.
-"Pa,da."
-"Ok,namestiću ti."
-"Kako?"
-"Ništa ti ne brini,sve prepusti meni."Konačno,nastavak.Nadam se da vam se svideo i da ste uživali,ukoliko jeste,vote i com,znate već.
Ovom prilikom,želim da vam zahvalim na preko 130 followa,preko 200 seenova na priči"Izgubljena u tim očima"i preko 50 votova.
Nastavak:do 13-og.
<3333