met het vliegtuig

24 0 0
                                    

We waren met vijftien kinderen thuis we gingen op wintersport vandaag, iedereen moest zijn/haar koffer nog pakken dus onze ouders riepen: opschieten anders komen we te laat! Toen kwamen de taxi's aangereden tot mijn verbazing waren het busjes dus konden we met zijn vijftienen in twee taxibusjes. Een half uurtje later kwamen we aan bij Schiphol we moesten eerst inchecken en onze paspoorten laten zien toen door de douane daarna naar onze gate en tot slot konden we het vliegtuig in, gelukkig we zijn net op tijd zei mama.

Een paar seconden later ging het vliegtuig taxiën dus we moesten snel gaan zitten en daarna ging ie naar de startbaan en toen ging die eerst rijden toen stilstaan toen gingen de motoren harder draaien en toen gingen we kei maar dan ook echt keihard ik greep me vast aan de stoel en ik zag dat mijn broertjes en zusjes dat ook deden en toen die hoog genoeg was ging iedereen klappen dus ik klapte gewoon maar mee ik vroeg daarna aan mijn ouders: waarom gingen we net klappen? Waarop mama antwoordde: omdat we dan de piloot laten weten dat hij het goed heeft gedaan.ik zei: oooooo.

toen zeiden we met de hele familie: zweden, here we come!! Daarna keek iedereen in ons vliegtuig ons raar aan. We kwamen aan op Schiphol maar dan in Zweden en in het Zweeds zeg je dat dus precies hetzelfde als in het Nederlands. :)

Daarna gingen we opzoek naar een hotel(omdat pap en mam het vergeten waren te boeken)!:(

Toen we eindelijk een hotel hadden gevonden wou iedereen gelijk skieen, dus pakten iedereen zijn of haar eigen Skiekleren en gingen we naar de piesten om te skieen. Ik viel een paar keer 3 keer op mijn oudste broer woud en 1 keer viel ik op een best wel knappe jongen hij zei wat tegen me in het Zweeds ik kon het alleen niet verstaan, dus ik zei maar gewoon eh.. sorry.






WintersportWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu