Part 3 - So sweet

263 14 0
                                    

Jungkook :"Eh basikal ! Aku lupa pulak ."

Terus pergi ambik basikal .

[SKIP]

Jungkook rindu kan Eunji . Dia teringin nak chat Eunji malam tu .

Jungkook :"Ermmm sayang . Tgh buat ape tu ."*muka sedih*

Jungkook dah anggap Eunji tu macam WIFE dia . Tapi Eunji just anggap dia macam BFFL je . Sian Jungkook kan T.T .

Jungkook amik phone then bukak Wechat untuk chat kejap dengan Eunji .

Jungkook :"Hai awak . Wat pe tu . Dah makan . Sihat tak ? Kaki dah okey ?"

Telefon Eunji berbunyi tanda nye chat Jungkook dah sampai .

Eunji :"Ouh Hai . Tgh baring . Sihat . Kaki saya ni awak takyah risau sangat nae ?"

Jungkook :"Ah nae . Sorry ganggu .Ermmm okaylah . Saya ngantuk ni . Esok saya jemput awak eh ."

Eunji :"Sokay . Ya ya okay ! Jgn lambat tau ."

Jungkook :"Hahahaha okay bhai ."

[ Jungkook POV ]

Good night sayang . Love you .

[ End POV ]

ESOK PAGI ~~~...

Jungkook bersiap cepat cepat dan turun bersarapan dengan Eomma nya . Dia melihat jam dah sudah tepat pukul 7.00 pagi ! Dia terus bergegas ke rumah Eunji .

Depan Rumah Eunji ~

Jungkook menekan loceng rumah Eunji dan memanggil Eunji . Dan kedengaran Eunji menyahut panghilan Jungkook itu .

Eunji :"Ha hah kejap ! Wait for me darling !*lari*

Jungkook :"Wuat ! Darling . Dia ni sengaja nak buat aku malu sampai gigi aku jadi jongang kejap . Hah pape je lah . Eh jangan lari ! Jatuh kang ."

Eunji :"Hahahaha okay . Dah jom"

Diorang pergi sekolah sama sama . Haih . Pegang tangan wui . Jeles nye . Huarghhhh !*pegang pipi Jk*

Masa diorang tgh jalan dekat bahu jalan , ada basikal ni mencelah tah dari planet mana kacau Jungkook yang tengah berasmara dana dengan Eunji . Nak kena ketuk tuh . Bahahaha .

Jungkook :"Eh Eunji *peluk Eunji*"

Eunji :"Huh *malu*"

Jungkook :"Eeee basikal tu nak langgar awak . So saya selamatkan awak."

Eunji :"Oh okay . Gomawo .*dalam pelukan jungkook*

Jungkook :"Cheonma."

[Eunji POV]

Eunji arh ! Nape jantung aku ni tiba tiba berdegup laju . Aku syok dia ke . Eh tak mungkin ! Sedar lah weyh ! Aku just bff dia . Aku suka dia ? Tak mungkin dia suka aku . Haih pape je lah . Aku taknk tunjukkan perasaan aku kat dia .

[ End POV ]







# Abaikan typo , Ayat keling , Ayat merapu .
# Vote .
# Gomawo


# Yeri ^.^

My Sweetie HusbandWhere stories live. Discover now