Buna ma numesc Alina Smit, am 17 ani, am parul blond,ochii albastri am 1.70 inaltime şi desigur ca restul adolescentilor sunt şi directionera. Cel mai mult dintre toti imi place de Zayn, probabil va intrebati de ce Zayn si nu Harry cum sunt majoritatea ei bine pur si simplu. Cum l-am vazut pe Zayn am inceput sa il plac.
Il stresam mereu cu mesaje şi eu credeam ca o sa imi raspunda dar nu sa intamplat. Nici nu stiu daca imi citea mesajele, logic ca nu de ce sar gandi sa imi citeasca chiar mie mesajere din sutele pe care le primeste de la alte fete mult mai frumoase ca mine.Dat fiind ca vam zis cate ceva despre mine si ce am facut putea incepe si ziua mea plictisitoare la scoala
*DIMINEATA*
Alina PovM-am trezit din cauza alarmei care simt din moment in moment ca va face o mica intalnire cu peretele.
Pana la urma ma decid sa ma trezesc fiind ca eu chiar nu vreau sa intarzi in prima zi de clasa a XI-a, asa ca go.
Dupa ca imi fac rutina de dimineata ma pun in fata dulapului pentru a ma decide cu ce sa ma imbtrac ,pana la urma decid sa ma imbrac cu o camasa alba inflorata si o fusta neagra de piele pana mai sus de genunchi, in picioare imi iau niste pantofi cu platforma negre, imi iau geanta si cobor pentru micul dejun.
Dupa micul dejun ies din casa si ma indrept spre liceu, acolo ma intalnesc cu Clara cea mai buna prietena.*Acasa*
In sfarsit sa terminat si ziua asta deabea asteptam, am intrat in casa i-am salutat pe mama si pe tata si am urcat la mine in camera.
Dupa ce m-am schimbat in niste pantaloni scurti si un tricou, m-am asezat in pat cu leptopul in brate, am inceput sa ma conectez pe toate retelele de socializare pe care am cont adica: Facebook, Instagram,Tumbrl, Twitter.
Nu am observat multe noutati asa ca m-am deconectat, cand am vrut sa ma deconectez de pe Twitter am observat ca mi-a venit o noua cerere de prietenie.
______________<=<<
CITEȘTI
Twitter |Z.M|
FanfictionEste o poveste mai speciala ca sa aflati despre ce este vorba citeste carte. Multumesc anticipat