Capitolul 4

21 2 0
                                    

Dupa o luna
Alina Pov

A trecut o luna de la inmormantarea tatalui meu, acum ma simt mult mai bine. Am suferit foarte mult la fel si mama.
Trrrrrrrrrrr,trrrrrrrrr, grozav ce bine ca m-a trezit alarma si ce melodie frumoasa (este ca stiu sa "vorbesc" sarcastic )
Cu greu m-am doespartit de patul meu pufos si super confortabil,dar cred ca trebuie sa divortez de el, nu pot sa ma despart mereu de el asa ca mai bine divortez (scuzati-a pentru as ceasta propozitie dar nu ma simt prea bine )

Dupa ce mam ppregatit pentru scoala, am coborat jos (stiu cum sa cobori in sus,nu ma judecati ),am mers in bucatarie pentru micul dejun si am observat ca era deja facut si mai era si un bilet precis de la mama, l-am luat biletul si l-am citit:

"Imi pare rau ca nu am putut sa fiu cu tine cand vroiai sa pleci la scoala, dar am avut niste treaba foarte importanta .Iti voi spune totul cand ai sa vi de la scoala,dar te rog sa vi acasa dupa ce iesi "
Te iubesc Alina
. Mama

Dupa scoala..
Alina Pov

Am intrat in casa, am vazuto pe mama astepandu-ma pe canapea.

Mama:Scumpo, trebuie sa iti zic ceva foarte important.
Alina:Zi mama..
Mama:Dupa cum sti am suferit foarte mult dupa moarte tatalui tau .
Alina:Da mama stiu, dar ce legatura are cu ce vroiai sa imi zici?
Mama:Amalia.... o sa ne mutam In Londra.
Alina:Daca asa vei fi mai fericita,eu nu am sa ma opun.
Dupa ce am spus asta mama a afisat un zambet mare. Am vorbit serios cand am spus ca nu o sa ma opun deciziei mamei, daca asta o va face fericita.
Alina:Si cand vom pleca?
Mama:Maine la ora 12:00 treburebuie sa fim in avion.
Alina:Doamne trebuie sa imi fac bagajele...
Mama:Ti -lam facut eu cat ai fost la scoala.
Cand am auzit asta am sarit la mama si am inbratisato strans.

A doua zi, ora 12:00
Alina Pov

Acum eram in avionam auzit ca vo ajunge in 3 ore in Londra.
Pentru ca timpul sa treaca timpul mai repede mi-am pus castile in urechi si ascultam melodia "Act my age" de la One Direction, melodia are un mesaj profund despre varsta, pe bune dar tot imi place ,du poo a aam ascultat melodia Diana, da si melodia asta este frumoasa,si presupun can Diana este foarte speciala la cum vorbeste despre ea de exempu "Cui nu i-ar fi dor de tine " sau "In fata mea sunt poze cu tine/Te fac sa pari atat de mica/Cui nu i-ar fi dor de tine "
Timpul a trecut repede mai ales ca am dormit 2 ore jumate.
Cum am coborat din avion am gandit "Aici este in nou inceput pentru mine so mama"
_________________________________




Imi pare rau ca nu am postat de mult dar de 2 zile ma simt foarte rau, am dureri de ,maini, deci mai exact am racit .
La media este..... tobele va rog
Harry Styles cu melodia Don't let me go (Nu ma lasa sa plec) me l odia este super frumoasa si eu am descarcati credetima merita

Twitter |Z.M|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum