Ankara

11 2 0
                                    

Ve sonunda Ankara.. yüzümdeki bebek tüyleri bile top top olmaya başlamıştı serin ve iç ürpertici bir yerdi uyku sarhoşu olduğum için çok birşeyi seçemiyordum etrafıma bakınırken arkamdaki çığlık sesleri yüzünden reflekssel olarak başım sesin geldiği yöne, arkama çevrilmişti. Sokağın başında can çekişen bir kadın vardı perişan olmuş bir halde sanki arkasından atlar koşuyormuşçasina kaçıyordu. ama kimden.... çok geçmeden arkasında bir adam belirmişti bu adamın karamel rengi uzun saçları , kömür karası büyük gözleri ,bacakları ve kısa bir gövdesi vardı yırtık pırtık bir kırmızı t-shirtin üstüne siyah bir deri ceket giymişti altına siyah kot pantolon giymişti elinde o da ne! Bir tabanca evet bir tabanca vardı benim ona bakışlarımı görmüş olacak ki bana dikkat kesildi kadını unutmuştu ve bana oldukça kızgın ve şüpheli bakışlar atarken yavaş adımlarla bana yürümeyi ihmal etmiyordu ne yapıyordu bu adam böyle ? O aramızda yaklaşık 1 metre kadar mesafe bırakıp durdu. Beni süzüyordu o kadar korkmuştum ki ellerimi iki yumruk yapıp tırnaklarımı avucuma geçiriyordum ağzı aralanır gibi oldu tekrar kapattı bu işlemi en az üç defa tekrarladı kaçmayı düşündüm ama korktum en sonunda konuşmuştu "Selin " kaşlarım alnıma yükselmişti adımı söylemişti! Ne diyeceğimi bilmiyordum gözlerim o kadar açılmış olacak ki kirpiklerimim kaşıma değdiğini hissettim. Yüzünde sıcak bir gülümseme belirdi, "çok büyümüşsün be" dedi afallamıştım "tanışıyor muyuz ?" Dedim. Bakışları beni tani dersecine bakıyordu ve "Mersin'den Çağan ben, hani şu sizin okulla bizim okul maç yapmıştı da siz yenmiştiniz de o ara herkesle dalga geçip eğlenmiştik senle hatırlamadın mı?" Hatırlatmış gibiydim evet evet gözlerinden tanıdım onu aynı etkileyici gözler aynı bakışlar nasıl unutabilirdim ki derken bana "Selin " dedikten sonra silkelendim onunla biraz kafa bulaym dedim ve "tanıyamadım zaten pek hatırlanacak bir tip değilsin tabancayla birini kovalıyordun hatırlatırım! " yalan söyledim hatırlanacak, son derece yakışıklı bir tipi ve tarzı vardı, ayrıca öyle saçlarına jöle sürüp yakışıklıyım imajına bürünmemişti. Saçları dağınık ve son derece salaştı sahi neden birini TABANCAYLA KOVALIYORDU? Çenemi tutamayıp, "o kadını neden tabancayla kovalıyordun?" Diye sordum, yutkundu, nefesini hızlı alıp vermeye başladı beni geçiştirmeye çalışıyordu " sen benim soruma cevap ver, hatırladın mı hatırlamadın mı?" Beni geçiştirmeye çalıştığı çok belliydi ama bozmadan " hatırlamadım dedim ya !"Dedim bu sefer onunla kafa bulmuyordum nedenini bilmiyordum ama kızmıştım. "Unutulacak bir insan değilim ondandır" dedi dudaklarının kenarlarının yukarı yükseldiğini hissettim ve bende pişkin bir sırıtışla "tabancayla birini kovalıyordun unutulacak biri değilsin evet harbi neden o kadını kovaladın" dedim gerildiğini hissettim ve " boşver " dedi. "Kim olduğunu söyle bari" "annem olduğunu bil yeter " bir insan annesini neden tabancayla kovalasın ki anne sonuçta "anneni mi tabancayla kovaladın yani inanmıyorum " "senin annen o kadın olsaydı onu öldürürdün emin ol"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVDIĞIM ADAMI KAYBETTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin