Vedete care s-au sărutat pentru prima dată la TVPrimul sărut nu se uită niciodată, iar atunci când are loc în faţa camerelor de filmat, cu un partener necunoscut şi cateva zeci de martori, lucrurile sunt ceva mai complicate. Exista vedete care au acceptat să vorbească despre aceasta experienţă, iar părerile sunt împărţite. În timp ce unii l-au văzut ca făcând parte din job-ul lor, altele au catologat experienţa drept oribilă. Exista şi excepţii, când sărutul a fost o experienţă extrem de frumoasă. Iată mărturisirile:
Mila Kunis a avut parte de primul sărut adevărat pe platourile de filmare de la „70's Show, iar partener i-a fost Ashton Kutcher, cel care peste ani avea să-i devină iubit în viaţa reală. Cei doi formează astazi un cuplu şi au împreună o fetiţă care s-a născut la sfârşitul anului trecut. Cât despre momentul sărutului, Mila avea să mărturisească faptul că a fost nervoasă, dar şi nerăbdătoare să se sărute cu actorul care era şi model Calvin Klein la vremea respectivă.
Kirsten Dunst avea doar 11 când s-a sărutat cu Brad Pitt într-o scenă din lungmetrajul "Interview with the Vampire". Actriţa avea să perceapă aceasta experienţă ca pe ceva dezgustător şi a avut nevoie de vreo 5 ani înainte să mai poată săruta pe cineva.
Jesse Eisenberg s-a sărutat prima data în faţa camerelor de filmat. Partenera i-a fost Jennifer Beals, iar cei doi jucau împreună în „Roger Dodger". Actorul avea 18 ani pe atunci, iar sărutul i s-a părut un lucru extrem de cool, mai ales că Jennifer era una dintre cele mai dorite femei în anii 80.
Pentru Anna Chlumsky primul sărut este cel cu Macaulay Culkin în drama „My Girl". Actriţa avea să declare că sărutul nu a însemnat nimic, fiind parte din job-ul său, în timp ce Culkin a confirmat ca nu a fost un sărut adevărat.
Pe când avea 11 ani, Victoria Justice s-a sărutat cu Cole Strause în show-ul "The Suite Life of Zack and Cody". Nu a fost nimic romantic, doar o secvenţa din scenariul filmului în care jucau.
La 12 ani Selena Gomez îl săruta pe Dylan Sprouse, cei doi jucând împreună în "The Suite Life of Zack and Cody". A fost un sărut ciudat, după cum avea să declare. "M-am aplecat spre el si am inchis ochii prea devreme, asa ca i-am cam ratat buzele. A fost jenant. Dar aveam doar 12 ani", a spus Selena.
Josh Hutcherson mărturiseşte că primul sărut în faţa camerelor de filmat a fost cea mai îngrozitoare experienţă. Se întâmpla pe când avea avea 11 ani, în faţa echipei care lucra la „Little Manhattan" , iar părinţii lui au fost de faţă. „ Mama şi tatăl meu au fost cu mine pe platou ca să mă încurajeze. A fost oribil, mai ales ca aveam vreo 50 de oameni în jurul meu care se uitau atent la ceea ce făceam", a declarat Josh.
Cum a fost primul vostru sarut?
CITEȘTI
Vedete?
FanfictionIn aceasta carte o sa discutam despre noile evenimente din viata vedetelor noastre preferate .