CAPITOLUL 3

33 4 0
                                    

Azi este prima mea zi la noul liceu. Imi pregatesc ghiozdanul, iau micul dejun, imi pregatesc pachetul si plec.

Este un liceu particular, cu profesori destul de exigenti, dar stiu cum sa predea si te fac sa intelegi. Aseara m-am informat in legatura cu acest liceu si am aflat ca acolo au studiat mari artisti si interpreti de muzica clasica.

Am ajuns in clasa. Este spatioasa si deschisa. Ma asez in ultima banca. O fata inalta cam de aceeasi inaltime ca mine (1,75m), cu par castaniu, mai deschis, lung si ondulat s.a asezat langa mine.
-Buna! Numele meu este Alma. Pe tine cum te cheama?
-Kate! Incantata de cunostinta.
-Si eu. Si... vrei sa mergem la un suc dupa ore ca sa mai vorbim?
-Sigur!
Eram foarte fericita ca am reusit sa imi fac o prietena fara sa stie prea multe despre mine.

Dupa ore am plecat impreuna cu Alma la o cafenea. Am comandat amandoua cappuccino si cate o briosa cu ciocolata...avem aceleasi gusturi ceea ce pare bine pana acum.
-Deci...presupun ca pasiunile tale sunt arhitectura si muzica clasica?!
-Da...de fapt imi place pictura in general, pianul si vioara. Dar imi place foarte mult si sportul.
- Frumos. Eu studiez violoncelul si merg in fiecare zi la antrenamente la atletism.
-Vaiii...mie imi place la nebunie atletismul! Este mai complex, cu mai multe probe! Poate ma voi inscrie si eu.
-Super! Voi vorbi cu antrenorul si ii voi da numarul tau de telefon sa te sune si sa vorbiti.
-Ok. Abia astept!
-Mai spune.mi despre tine.
-Pai...am un frate mai mic ca mine cu 7 ani,Noah, iar parintii mei, Jane si Peter, au o firma si se ocupa cu mai multe afaceri, deci trebuie sa calatorim muult...si de aceea nu am prea multi prieteni. Acum spune-mi tu.
-Eu locuiesc cu mama, Emma, si imi place foarte mult sa citesc, sa fac desene folosind pastelurile si cant la violoncel.
-Interesant...poate ne intalnim candva si cantam impreuna.
-Poate...Tu ai vreun animal de companie?
-Dap...un catel, labrador retriever, o cheama Cake si o iubesc foarte mult.
-Ce draguut! Si eu am un catel, beagle, si il cheama Max.
-Deci putem sa iesim impreuna sa ne plimbam cainii.
-Da. O idee foarte buna.
-Vai uite cat e ceasul! Trebuie sa plec. Ne vedem maine la scoala! Paaa!!
-Ok. Paaa!!

Inca un capitol! Sper sa va placa si acesta! :)☆

VIATA LUI KATEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum