Her zamanki gibi banyo sırası vardı. Sıkıldım atık bu yurttan ben niye burdaydım ki. Niye ben diğer çocuklar gibi aileleriyle oturup, gülüp, eğlenemiyordum ki . Neyse banyomu yaptım . Odaya çıktım. Her zamanki gibi odamdakiler kavga ediyordu. Ben hiç bunlara katılmazdım. Hergün kavga.. Ben köşeme çekildim ve kendi yalnızlığım da tam kaybolacakken anons okundu. Yemek başlamış. Allah ım bu yurtta hiç birşey yapılmıyor dedim ve aşağı indim. Yemekte ıspanak vardı. Hiç sevmemki ben ıspanağı. Baktım bugün yaşlı hocalar vardı. Hemen yurttan kaçma operasyonuna başladım. Tabi ki de kaçtım. Dışarı da yemek yiyecektim ama ne ?? Offf her öğrenci menüsü kuru fasulye pilava talim oldum. İçimden "neyse ıspanaktan iyidir" dedim.
Artık yurdun yolunu tuttum. Yurda yaklaştım ama arkamda birinin beni takip ettiğini fark ettim. Ayyy çocuk çok tatlı inşallah yanlış anlama yoktur beni takip ediyordur dedim . Yurdun yolundan saptım. Bu çocuğun beni takip edip etmediğini öğrenmem gerekiyordu. Ara sokağa saptım. İnanmıyorum beni takip etmiyormuş. Offff ya . A aaa ben nereye geldim böyle. Yolumu kaybettim. Şimdi nereye gidecektim. Off orda birileri var. Kim ki onlar ?? Birşey içiyorlar. BUNLAR TİNERCİ . Ben napıcaktım. Eyvah bana doğru geliyorlar . "Kaç Caitlen kaç!" dedim içimden. İçlerinden biri :
- Hey güzelim senin burda ne işin var dedi.
- Sanane dedim iğrenç suratına bakarak. ( ama ne iğrenç)
- Asabi bebek dedi. Beni kendine doğru çekti. Aman ne hoş. Bu çocuk kime sataştığını bilmiyordu. Tamam kavga sevmem dedimde kavga da etmem demedim. Hemen bir hamleyle erkeklik organına tekme çaktım. Bunu hallettim bile . Tam diğerlerine de girişecektim ki karanlığın içinden bir ses geldi. Bu o dedim. O o beni takip etmiş inanmıyorum.
- "Siz kıza ne yaptığınızı sanıyorsunuz "dedi. O güzel suratıyla .
- Onlar da iğrenç iğrenç "egleniyoruz " dedi ve benden bir tepik daha yedi. O an bana gülümsemesini gördüm ve bana hadi dercesine kafasını tinercilere doğru salladı. 5 dakikaya kalmadan hepsini halt ettik. Ben yakışıklıya :
- Siz beni mi takip ediyosunuz dedim. O da ukalaca sırıtarak :
- Ben,seni mi saçmalama dedi.
Of tam bir ukalaydı. Hemen saate baktım. Offff çok geç kaldım yurda ona beni bırakmasını isteyerek yurda girdim. Allah tan yoklama alınmamıştı. Pencereden atlayarak odama girdim. Kızlar çoktan uyumuşlardı. Ben de uyudum ama nasıl bir sorsanız ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA SEVGİLİ
LosoweMahvolan hayaller , kendi kötülüğünde kaybolmuş iğrenç insanlar ve çok iyi arakadaşlıklar...Bu akılalmaz hikayeler Caitlen in doğumuyla başladı . Hiç birşeyden habersiz o masum kızın başına gelmeyen kalmadı. Kendinizi kitaba kaptıracağınız muhteşem...