Cine sunt eu ?

61 10 12
                                    

         Astazi vreau sa devin dependenta . Vreau sa stiu ca pot depinde de mine . Vreau sa stiu ca sunt puternica si pot tine piept acestei lumi de una singura . As vrea sa vorbesc despre cine sunt eu , dar eu nu stiu cine sunt , nu stiu de ce m-am nascut , nu stiu ce caut eu aici .

Acum sunt un nimeni . Un nimeni de 17 ani . Atat cred ca am . Pana acum am trait ca o sclava in puf . Suna ciudat , stiu , dar asa este . De ce sclava ? Eram prizoniera propriei locuinte . Nu prea am prieteni , nu-mi cunosc nici orasul , ma simt de parca nici nu as fi trait aici . 

Teama din mine iesi la iveala prin intermediul lacrimilor . Sunt ranita spiritual . Nu ma simt in stare sa scot vreun cuvant . 

Sunt o idioata! Am crezut ca daca fug de acasa , in scurt timp ma vor implora sa ma intorc .Dar nu a fost asa . 

Si oameni care trec pe langa tinr cu zambetul ala calt  , ai crede ca sunt oameni grijulii , pe dracu', sunt niste jigodii care rad pe infundate cand te vad cu lacrimi in ochi . 

Si tu !Termina cu plansetele si trezeste-te la realitate . In curand vei implini 18 ani . Ai drepturi , drepturi care ti-au fost incalcate . Trebuie sa-ti iei inima in in dinti si sa te gandesti o data la ce vrei sa faci cu viata ta . Ce vreau sa ajung pe plan profesional ? De ce imi doresc acea meserie ? Cu cine imi voi implini visurile pe plan sentimental ? 

Pana acum nu ma pot plange de situatia materiala . Ambi parinti detin firme importante din Paris . Pot spune ca am cunoscut paradisul din punc de vedere material . Dar si esecul din perspeciva afectiuni parintesti . Ei nu ma iubesc . Sunt o papusa pentru ei .Nu au impartasit niciodata nimic cu mine . O pierdere de timp .

Merg de ceva timp si nu ma opresc nici pentru a mai rasufla . Toti trecatori isi atintesc privirile spre o blonda inalta cu trasaturi bine conturate , ochi verzi si limpezi de o inocenta nemaivazuta si cu culoarea pieli de un alb si o puritate  ne mai intalnit in partile astea . 

Am obosit . Ma opresc pe o banca in statia de tranvai . Privesc furnicarul de oameni agitatii . Sunt oameni care vin si alti care pleaca . Macar ei au o destinatie . Dar na ... asta este . Viata cere sacrifici si nu ma intorc in casa aia . 

La scurt timp atentia imi este atrasa de un brunet , cu ochi negri , buze relativ mari si un corp bine cladit , cel mai sigur lucrat la sala . Se aseaza langa mine . In cercetez atent , fara sa pierd vre-un detaliu . Aparent are un caracter arogant . Incerc sa nu-i mai acord atentie cand linistea este intrerupta de o voce groasa :

- Blondo, ce te aduce pe aici ?

-Viata ,parinti mei , pe tine ?

-Probabil o rafala de vant sau asa ceva ! Eu nu am parinti , deci o grija in minus . Ce te-ai certat cu ai tai ?

-Nu crezi ca raspunsul este confidential ?

-Nu te ma agiata ca un Pepsi , blondo !

-Tupeu . ii raspund vizibil nervoasa .

-Tu ma-ai provocat! Acum e randul meu . Hai cu mine , probabil nu ai unde sa stai si in plus e si frig. 

-Nu am incredere in tine si nici nu te cunosc . Nu imi sta in fire sa accept provocari dar azi ai noroc .

-Bine , papusa !

-Amanda , ii raspund cu o voce serioasa .

-Eu nu-ti spun numele meu acum . Hai , sa mergem  !

 Hei ! Am inceput aceasta poveste cu reflecsie la o alta . Stiu ca nu ma cunoasteti , sunt noua pe aici . Imi dores sa creez ceva cu adevarat special care sa placa tuturor .

Vreau sa stiu daca sa continui sau nu ? 


Nu te uita in urmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum