Mergem deja de jumatate de ora, dar in mod ciudat nu ma cuprinde nicio panica.Sunt bine. Desi nu se uita la mine, ma simt in siguranta, ciudat, nu?
-Imi spui si mie unde mergem?Am zis rupand linistea ce ne inconjura.
-Asteapta si o sa vezi! Imi raspunde brusc.
Dupa cum raspunde la intrebarile mele nu e o fire prea sociabila sau ma insel, poate ma va surprinde in mod placut si este o persoana sufletista care-mi va umple un fragment din golul care s-a format timp de 17 ani.
Nu mai mergem mult si il vad ca se opreste langa un BMW negru parcat langa trotuar.-Urca!Exclama el!
-E masina ta? Intreb eu, nu prea mirata.
-Te-ai pomeni ca parinti tai ti-ar da o masina mai buna, te urci odata?Mi-e frig!
-Nu am spus asta, doar vreau sa stiu si eu in a cui masina ma urc. Ce sa zic, irascibil mai suntem si da o sa ma urc.
M-am urcat grabita in masina, incerc sa nu trantesc portiera.Prea tarziu.
Mergem de ceva timp, ajungem intr-un cartier frumos, cu case frumos aranjate si cu un design primitor, straji pe langa care la top pasul vezi banci numai in alb si negru si spatii verzi. Asta e un semn clar ca ma aflu intr-un cartier de lux.O casa mai veche isi face loc printre cele noi si-mi atrage atentia dar nu spun nimic.
Parchiaza in fata unei case superbe, alba. Aleia din fata este plina de trandafiri. Cand pasesc pe trotuar parfumul lor atat de catifelat imi mangaie simturile. Imediat ajungem in fata usi.Am in fata mea o usa neagra, masiva in spatele careia se se ascunde adevarul despre misteriosul meu salvator.
Usa se deschide si o mare de albastru se intinde in fata mea. Un living clasic, cu detalii rustice si un contrast bine definit intre alb si nuante de albastru, face ca intrarea mea in acel peisaj sa fie una minunata."Baiatul asta are gusturi" imi ziceam in sinea mea.El se uita la mine cum ii sorbeam din ochi locuinta si numai il aud zicand:
-Poate nu e la fel de bun ca ce ti-ar fi oferit parinti tai dar sper sa-ti placa! A zis el cu o voce blajina.
-Aici locuiesti tu?
-Da, asta e casa mea.
-Si stai singur?
Chipului s-a intristat pe loc si am regretat ca am intrebat.
Heeei, ma plictiseam si am zis sa scriu un pic.Ce ziceti de ce s-a intristat baiatul misterios? Ce ganduri intunecate ascunde si ce vrea el de la Amanda noastra?
CITEȘTI
Nu te uita in urma
Teen FictionAmanda este o adolescenta de 17 ani , pasionata de fotografie . Destinul a vrut ca afectiunea venita din partea parintilor sa fiu una limitata sau chiar de loc , in unele momente . Ea gaseste bucuria de viata de care are nevoie in fotografiile sale...