Kami terus brgegas ke arah kereta untuk menuju ke tempar bts berlatih . aq hanya berdiam sewaktu di dalam kereta . Malas nk bercakap kang kne marah ngan V nih .
[ BIG HIT ENTERTAINTMENT ]
" Hahh ! Dah sampai pon " kata Rapmon .
" Wahh , besar nyaa bangunan niyh . " puji ku .
Aq perasan yg V ni asek pandang pandang je . Aq just buat tatau .
" Dah laa , jom masukk ! " Tegas suga yg sedang memegang kipas tangan .
Panas laa katakn . Tngahari buta . Kami pon trus masuk dan memasuki perut lif . Mmg sempit lah . Ramai . Aq hanya duduk berdiam di penjuru lif sementara mnunggu sampai ke tingkat 34 . Suga pulak duk sbelah aq .
Aq tgk dye dok usha . Aq just cuba utk menggerakkn diri ke tepi sedikit .
TING . TINGKAT 34 .
Bunyi lif itu melegakanku . Bts suda bergegas kluar . Aq pon kuar la dari lif tu .
" Wahhh " aq hanya mampu ternganga .
" Eik , mulut tutup , nntii lalat masuk , trcekik uuu " tegur Suga trgelak .
Aq hnye trgelak mndengar ape yg diungkap oleh Suga .
" Dah , jom masuk trainee room kitorang " Ajak Jhope .
" Ne " jawab kami kpada Jhope.
Aq hnye berjalan sambil mndengar lawak Suga yang diceritakan padaku .
" HAHAHAHA , DAH LA TU , SAKIT PEROT (Y/N) GELAK . " kataku kpada Suga .
" Alaa , skali skale je . Bkn slalu pon jumpe " jawab Suga .
Aq hanye melihat dari sudut penjuru , mereka yg sedang brlatih lagu RUN utk kpop countdown rabu hadapan .
Aq memerhati Suga yg mengenyit mata padaku . Aq mmbalas dgn senyuman yg lebar .
" Ok guys , dah la , jom rehat " Kata Jin .
" Okayhh " Jerit ahli lain .
Suga trus brlari ke arahku . Dye mnyambung cerita lawak yg dimulainya tdi .
Aq hnye mndengar dan boleh tertawa sahaja . Aq prhatikn riak wajah V yg jealous dgn kerapatan aq dan Suga .
" Korang , jom makan , sokay jangan risau ,,, arinii aq lanje " teriak Jimin bergema di seluruh trainee room trsebut .
" Ne " jawab ahli lain .
Aq tetap membisukan diri .
[ BIGBANG RESTAURANT ]
" Wah , bigbang ade restoran la " kataku .
" Haah , diorang kan daa berkembang " Balas V sambil sengih menunjukkan gigi . Cair aushh .
" Yaa , nak oder ape ? " kata daesung mengambil psanan .
" Kami nak jjampong - 8 set . " jawab Jin .
" 8 ? Sape lebey sorang tu wey ? " Trkejut Daesung .
" Tu hah , x nmpk ke yeoja comel tu " Balas Suga .
" Sape tu ? " tanya Daesung .
Ttiba datangla bigbang dri arah dapur . * Taeyang , GD , Top , Seungri *
" Tu wife V " Balas jimin .
" Aigoooo ! Seriously ? Asal kawen x ckp ? " kata bigbang serentak .
" DAH LAH ! HANTAR LAA MAKANAN TU ! KITORANG LAPAR NI . " Kata kookie yg telah lame membisu .
" Eh , kookie , hyung igt kookie daa bisu tadi " Perli Top .
" Eyy , palli . Lapar " balas kookie .
" Yaa laaa , sabar , GD amik makanan tu cepat " Arah Top .
"kojap kojap , otw " kata GD .
Kami makan dgn brselera , aq hnye memandang ke arah makanan trsebut .
" Mknlaa , jimin lanje nii " tegur Suga pelik .
" Erm . Yaa " Bls ku .
" Nganga mulut cepat ! " kte Suga .
Aq hnye trkedu . Suga yg tdi menegurku , trus mnyuapkn mknn kdalam mulutku . V mmandang Suga dgn pndangan tidak brpuas hati .
Setelah abis makanan yg dipesan tdi . Jimin berjalan ke arah kaunter utk mengotakan jnjinya tadi .
BTS dan aq trus menaiki kereta mewah trsebut . Rapmon , Suga , V dan aq mnaiki kereta mewah yg bewarna biru .
Manakala . Jimin , Jhope , Kookie dan Jin menaiki kereta mewah yg berwarna merah .
BERSAMBUNG ~
HOPE READER SEKALIAN ENJOY CERITA NI . WALAUPUN PENDEK . MAKSUD (Y/N) TADI SBENARNYA " YOUR NAME " . PLEASE VOTE . AND THANKS VOTE . WAIT FOR THE NEXT PART . MAYBE LAMBAT SBB SKOLA EN .
YOU ARE READING
You're The Only One
Fanfiction( Imagine V ) Sinopsis : Cast : Kim Taehyung , Kim Hara *reader* Extra : Eunji , Bts member Genre : Sad , Happy , Romantic KIM HARA *reader / you* ~ 17 tahun ~ bdk paling cantik kat skola ~ nakal , selalu bangun lambat ~ beperwatakan seperti namja s...