Justin:
Ik ben weer in men hotel het was een perfect concert ik liep naar mijn kamer en ging naar binnen. Opeens kwam scooter binnen hij zei dat het een van de beste concerten was die ik ooit had gegeven en dat het de perfecte one less lonely girl was ik bedankte hem en hij ging weg. Ik dacht opeens weer aan de one less lonely girl van vanavond ik had over haar gedroomd en ik had een papiertje in haar zak gezet ik hoop dat ze het vind.
Ik ging op men bed zitten en tweete nog iets naar mijn volgers:
@justinbieber:
Een van mijn beste concerten zit er op het was perfect. En mijn one less lonely girl was nog perfecter.
@belgium @believeconcert.
Indra:
Ik open het briefje en er staat:
Hy
Call me 0617389426
Xx justin
OMB justin bieber wil met me bellen.
Maar het is al heel laat dus stuur ik een sms:
Hy justin
Ik ben het je one less lonely girl.
Hoe gaat het ik vond je papiertje ik wilde je bellen maar het is al laat en wat doe je nu?
Indra xx
Ik wachtte en wachtte maar ik kreeg geen sms terug dus
Ik tweete nog ff een i love you tweet naar justin en ging toen slapen.
Justin:
Opeens werd ik wakker ik had weer gedroomd over dat meisje je weet wel de one less lonely girl. Ik droomde dat ze men vriendin was. Ik keek op mijn iphone en ja hoor ik had een sms.
Er stond:
Hy justin
Ik ben het je one less lonely girl.
Hoe gaat het ik vond je papiertje ik wilde je bellen maar het is al laat en wat doe je nu?
Indra xx
Ik besloot om niet terug te sturen want het is nog maar 4u dus ik ging weer slapen.
De volgende dag.
Indra:
Wat heb ik lekker geslapen ik stond op pakte ene broek en een super dry hoodie met cap en ging ontbijten opeens kreeg ik een sms van justin:
Hy sweedie
Alles is goed en met u wil je misschien eens met me afspreken ik zie je om 4uur
Xx justin.
Wow justin noemde me sweedie ik stuurde een sms terug:
Ok is goed ik zie je om 4u kom je me halen?
Een paar minuten later kreeg ik een sms terug
Ok k zie je dan
Xx
Ik at mijn boterham op en ging mij kleren kiezen. Daar na ging ik douchen en toen ging ik tv kijken het was eindelijk 4u.
Ik ging naar buiten en zag justin staan met zijn cap op zijn hoofd en een hoodie en een zonnebril voor zijn ogen ik stapte in zijn Ferrari met tijgerprint en we reden ergens heen.
I:justin waar gaan we heen
J: das een verassing we zijn er drek.
Even later kwamen we aan we gingen naar binnen enbik zag het derek we gingen lasergamen!
J:wat vind je
I: geweldig maar ik ga je zo hard inmaken.
J:ik ben heel goed hier in.
We kregen een schild om ons heen waar we op moesten schieten opeens ging het licht uit. Ik hoorde justin wegrennen het was best een beetje eng. Justin riep je vind me nooit ik ben de beste.! Ik ging op het geluid af en ging een hoek om daar stond justin. Hij pakte me beet en duwde me tegen de muur . Ik zei toch dat ik de beste ben zei hij. En net toen hij mij wilde kussen pakte ik men geweer duwde hem tegen de muur en shoot. Nee ik ben de beste en ik liep weg. Na een tijdje gingen we naar de auto wat gaan we nu doen vroeg ik? Zullen wat gaan eten vroeg justin. Ja zeker zullen we naar de quick gaan .
Ja. We rijden tot de quick.
Justin doet zijn cap en hoodie en zonnebril weer op. We gingen naar de balie en hij vroeg wat ik wilde eten. Ze wil zeker een slaatje zei hij. Nee hoor ik wil een chickenfilet menu.
Wow je bent het eerste meisje dat zo iets eet.
Na het eten gingen we naar justin zijn hotel hij stelde me voor aan zijn crew en toen gingen we op bed liggen opeens was het al zo laat ik moet naar huis zij ik . Zal ik je naar huis brengen? Ja is goed.
Als ik thuis ben ben ik derek gaan slapen.
------------------------------------------------------------------ik hoop dat je het een goed hoofdstuk vond. ;)
JE LEEST
One less lonely girl
FanficDit verhaal gaat over een meisje indra. Ze houd heel veel van justin bieber ze gaat naar zijn concert en zij word de one less lonely girl. Justin heeft wel interesse in haar maar wat gebeurd er allemaal en kan ze de druk van de papparazi, het touren...