Öncelikle bu hikaye zeykeri unutmak istemeyenlere hala zeyker hikayeleri okumakdan tat alanlara gelsinn. Unutturmıycazz. Ama tabi Eykerci olnayanlar da okuyabilir . İlk tanıtım gelicek sonra ilk bölüm iyi okumalar umarım heycanla nolucak noldu gibi heycanla okutabilirim size ben hikayemin konusunu kendi kafamda kurdum bildiğim kadarıyla bu konu hiç hikaye olarak yazılmamıştı. Varsada ben bilmiyorum hikayenin ismi ise mutlu sonsuz Çağatay Ulusoy'un Delibal efsanesi filminde söylediği şarkının ismi bu şarkıdan çok etkilensiğim için ismini Mutlu Sonsuz koymak istedim hem hikayemlede uyumlu. Neyseee çok konuştumm tanıtım sizlerle ♥♡♥
Zeynep
Benmi hak ettim . Ben mi safdım. Ben mi polyanacılık yaptım. Hayattan yediğim üçüncü kazığım bi annemin kanser olup ölümü. Babamın olmaması bide bu annem o illetle çok savaştı ama yrnik düştü buda kazık vol 1 babamın olmaması küçüklüğümden bana bir kazık vol 2. Üçüncüsü ise sevdiğim , gözünün içine baktığım adamın "hemileyim" Barış dediğimde elime para tutuşturup kurtul ondan demesi. Bundan sonra kimseye güvenmemem anormalmi sizce . Şimdi ise doğuma haftalar kala oturmuş bebek bakımı hakkında kitaplar okuyorum. Yağmurdan bahsedeyim size bide canım arkadaşım, annem, abim, babam . Düşük tehlikem olduğu için hep yatıyorum o hem çalışıyor bide işi yokmuş fibi bana bakıyordu. O her nekadar durumdan memnun olsada ben memnun değildim.
Kerem
Kimin ne zaman nerde olcağını kimse bilemez.
Ben daha dün koca bir şirketi yönetirken şimdi bir işim bile yok. Babamın beni zorla evlendirdiği Melisden boşandığım için beni evlatlıktan reddetti. Gerçi böylede bir farkı yok o hiç bir zman yoktu hayatımda şimdide yok. Melisle bir anlaşma sonucu evlenmiştik. Tabi ben en çok bir yıl dayanabildim bu evliliğe onu sevmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Bunu anladığım vakit açtım boşanma davasını biraz uzun sürsede boşanmıştım. Şimdi nabıcağımı bilmiyorum. Tek çarem Aksekin evi olduğu için onda kalıcam işlerimi toparlayasıya kadar sonrası hayat bizi nereye götürürse...