1♥

97 6 1
                                    

Kerem
"Aksel bir kiralık ev görürsen beni ara bilgin olsun kardeşim"
"Ne saçmalıyosun sen ne güzel kalırız işte burda ikimiz"
"Bak ben seni biliyorum burda bir evim olduğunuda biliyorum ama babama göstermem gerek. Kerem Sayer kendi başına da yapabiliyormuş demesi lazım. Anlıyormusun kardeşim?"
"Israr etmiyorum çünlü kararın değişmiycek"
"Yani öğrenmişsin beni"
"Tamam o zaman ben bakınırım Sen napıcaksın bugün"
"Bende ev falan bakınırım bide bankaya gidip hesabımdaki parayı çekicem "
"Tamam o zaman haberleşiriz ben çıkıyorum"
"Tamam kardeşim"
Bende  kahvaltımı yapıp çıktım evden ilk bankaya gidip hesabımdan para çektim . Buda bitince ne b*k yiyeceksin bakalım kerem.
Etrafıma baktığımda küçük bir emlakçı hemen içeri giriyorum.
"Merhaba abi "
"Merhaba delikanlı "
"Abi ben buralarda kiralık ev arıyorum küçük fiyatıda öyle fazla olmasın "
"Bakarız bakarız da senin hanımın yok mu?"
"Yok abi bekarım ben "
"Tamam öyleyse şu arka sokakda bir ev var gidelim bakalım beğenmezsen başka bakarız"
Deyip abiyle çıktım emlakçıdan sokak muhidi güzeldi Aksellerede yakındı .
"İşte burası 2.kat"
Dedikten sonra telefonu çaldı abinin telofonuyla konuştuktan sonra tekrar yanıma geldi. "Delikanlı ben sana anahtar veriyim sen bak sonra dükkana gelirsin bir müşteri gelmişde benim gitmem lazım"
"Tamam abi"
Deyip anahtarı dış kapıya soktum
. Off ama  açılmıyordu. Zillere bakıp bir tanesine bastım.
Balkona kıvırcık saçlı bir kız çıktı. Bir dakka ya bu kadınmış hemde hamile.
"Heyooo ne bakıyosunn niye çaldın ki sen benim zilimi çaldın madem niye konuşmuyosun hayır yani çal-"
"İzin verirsen anlatıcam zaten kapıyı açamadım otomatiğe basarmısın diyecektim de sen baya gıcık nişey çıktın"
"Hii be dedi sensin o gıcık tamam mı ama sırf bu lafı sna yedirtmek için kapıyı açıcam insana nasıl davranılırmış gör ÖKÜZZ!"
Ne dedi o bana öküzmü dedi ne dedi.
Kapı açıldığında bir hırsla 2.kata çıktım o ise kapıya dikilmiş sanki azarlıycak öğretmen gibi bakıyordu.
"Sen hırsız falan olmayasın" dedi
"He hırsızım ama elimde anahtar var ben anahtarla hırsızlık yapıyorum "
"He yani baya şizofrensin sen "dedi ne zannediyordu ki bu kendini ya. Cadı tam bi cadıydı yani
"Bana bak ilk öküz sonra şizofren hamilesin diye saygı gösterdik tepme çıktın"
Gözlerimi doldu onun noluyo ya ne dedim ki ben allahım bu hayatta büyük konuşmamak gerektiğini bir kaz daha gösterdin sakin dedik apartmana komşular deli çıktı.
"Öküzsün" deyip içeri girdi ha bide yüzüme kapıyı çarptı. Kerem şu eve bak ve git şurdan. Karşıdaki kapıya dönüp anahtarla açtım. İçeri adım attım ev temizdi bir tanede koltuk vardı. Eğer bu evi tutarsam beni fazla uğraştırmayacağı belliydi . Keşke evi beğendiğim kadar komşularıda beğenebilseydim . Evin kapısını kapatıp merdivenlerden inip dış kapıdan çıktım. Şu deli kadının camına baktığımda oda perdeden bana bakıyordu. Ne dermiş gibi kafamı salladım oda bana yine dil çıkarıp içeri girdi. " tüm deliler de benimi bulur arkadaş ya " dedim dışımdan ordan geçen teyze bana dik dik bakıp "terbiyesiz sensin deli " dedi. Cevap vermeden geçtim gittim teyzenin yanından. Sokağı döndüğümde emlakçıya varmıştım. İçeri giriş yaptım Zeynep
"heh geldinmi delikanlı" " abi ben tutıyım evi bugün felabda taşınırım" dedim. "Tamam o zaman şimdi deposit felan istemem ben ev zaten bir ahbabımın ona verirsin kirayıda" dedi kafamı sallayarak karşılık verdim. Deyip anahtarı alıp çıktım dükkandan akseli aradım " Alo Aksel nerdesin? Evet evet buldum ev hatta bugün kendi evimde kalıcam sende gel bana tamam ven sana konum atarım kardeşim görüşürüz" dedim ve tekrar sokağı dönüp yeni evime yüremeye başladım.
Zeynep
Sıkıntıdab evde oturamıyordum artık. Doğum iyice yaklaşınca bana sıkıntı stres yapmaya başlamıştı. Önüme gelene sinirleniyor bağrıyordum. Bu beni mutsuz ediyordu tabi karşımdakinide kırıyordum.
Biraz kafamı dağıtmak adına evi süpürmeye karar verdim. Yağmur bu yaptığımı duysaydı beni hamile falan dinlemez evin içinde kovalardı. Çünkü hamilelik konusunda benden daha hassas davranıyordu . uzatmadan süpergeyi alıp evi süpürmeye başladım. Dış kapıyı açıp kapının önünüde süpürecekken sabah ki öküzü gördüm eve girerken.
"Nolur bana evi tuttum deme" dedim yavaşça yüzünü bana dönüp kaşlarını yukarı kaldırmış bir şekilde ukalaca "Senden demi tapu falan almam gerekiyodu" dedi Hayvana bakın ya!! Gözlerim doldu off saçma sapan triplere girme zeynep nabıyosun sen ya. Oda gözlerimin dolduğunu farketmiş olacakki bir an pişmanlık sezdim yüzünde.
"Bana bak birincisi evet benden tapu alman lazım ikincisi sana bir şey söyliyim mi? sen burda aç kalırsın. " dedim bur adın ona yürürken neden dermiş gibi baktı "Çünkü kapıcımız  öküzler için sabahları kapına ot bırakmaz!" dedim ve kapıyı suratına kapattım. Of nabıyorum ben bu uyuz herifle uğraşıyorum kasıntı herifin teki zaten .
Evin geri kalab tarflarınıda süpürüp akşam için yiyecek bir şeyler hazırladım . Zil çaltığında yağmurun gelmiş olmasını umarak açtım kapıyı yoksa sıkıntıdan patlayabilirdim. "Ah sonunda geldin yağ-" diyecekken merdivenlerden iki kız ve bir çocuk çıktığı gördüm. Sonra karşı dairenin zili çalındı . Havuç kafa kapıyı açtı tabi. Yağmura baktığımda oda o tarafa bakıyordu Yağmuru sinirli bir şekilde kolundan tutup içeri çektim son olarakda " Apartmanın geldiği hale bak!" deyiverdim .
" Yuh ya onlar neydi öyle Zeynep"dedi ayakkabılarını çıkarırken.
"Yeni komşumuz taşındı canım tam bir öküz" dedim mutfağa giderken.
"Neyse hadi gel biz çok acıktık yemek yiyelim"
Ohaaa!! Bu ne gürültü be yataktan fırladım resmen ya antireye çıktığımda Yağmurunda yarı uyanık odasından çıkarken gördüm. "Bu ne zeynep ya gecenin bir körü " dedi saate baktığımda 02.37 bir hışımla kapıyı açtığımda akşam gelen iki kız Ve bizim öküzün arkadaşı olarak tahmin ettiğim o çocuk. Ben ona baktığımda sarhoş olduğunu farkettim ama bu beni ırgalamaz dağda mı yaşıyoruz.
"Ne bu ya gece klupü felan sandınız herhalde "dedim
Oda kafasını kapıya yaslayıp
"Ev benim değil mi ister gece klüpü yaparım ister kerha-"
Sözünü tamamlayamadan anıra anıra gülmeye başladılar. İki kaşarda dahil tabi. Arkadaşı iki kızın koluna girip "Biz kaçar Kerem seni allah kurtarsın " derken hala gülüyordu. " Boşver Zeynep ya hadi gel biz içeri girelim" dedi. Tam arkamı dönüp eve girecekken paldır küldür bir ses geldi. Arkamızı dönüp sesin geldiği yöne baktığımızda Bizim öküzün yeri boyldığını gördüm "Hih!"deyip yağmur koşu verdi yanına " Zeynep gelsene yada gelme sen kaldıramazsın taşıyalım şunu evine" dedi söyledi şeye gözlerimi belirtip baktım. "Saçmala nasıl içtiyse öylede kendi evine girebilir ben giriyorum sende hemen eve gel" deyip arkamı dönüp girdim eve mutfa gidip bir bardak su içip tam odama girecekken Yağmur neydii adı Keremle içeri girdi.
Bir kolunu Yağmurun omzuna atmış sendeleye sendeleye yürüyor gözleride yarı açık boş boş bakıyordu. " Ya Yağmur ne yapıyorsun? Onu orda bırakamanı söylemiştim!" dedim " Söylenme Zeynep çocuğu içeri itmeye çalışırken kapı ceryan yaptı . Dışarda kaldı yani ne yapsaydım" deyip anlatırken onu benim odama sokup yatağıma atı verdi " Ya niye benim yatağıma yatırıyorsun ? Salona yatırsana"dedim "Taşıyamadım daha fazla nabıyım yatsın burda sabah kalkar gider" dedi "of Yağmur ya belki kayil belki tecevüzcü nerden biliyoruz soktun eve böyle paldur küldür" " Zeynep uzatma nolur hafi sende benim yatağımda yat ben kanepede yatarım hafi" sen git yat yatağına bebiş rahat durmuyor zaten sürekli tekneliyor zaten iki saat sonra kalkıcaksın" dedim " Valla Zeynep hiç itiraz edeniycem çok uykum var hadi iyigeceler" deyip odasına girdi. Tabikidr bu adamı burda bırakıp gidip yatmıycaktım sonuçta evde kadın başımızaydık. Onun yattığı yatağın yani benim yatağımın başında duran koltuğa kuruluverdim. Bizim öküze bak ya ayakkabılarıyla yatmış bide kalkıp ayakkabılarını çıkardım.
"Ahh" kızımın attığı tekme sonucu ağzımdan bir inilti çıktığında öküz kendi kendine kıpırdanmaya başlamıştı. İçimden inşallah uyanmaz diye dua ederken geri dalmıştı uykuya.
*******
Sabah üstüme örtünen battaniyeyi farkedip gözlerimi açtım Kerem ayakkabılarınıda eline almış usulca kapıyı açmaya çalışıyordu.
"Ayılmışsın" dedim yavaşça atkadına dönüp bana baktı.
" Imm evet ayıldım açıkcası ne diyeceğimi bilemiyorum teşekkür ederim yani" kalkıp yanına ilerledim.
"Bana değil Yağmura teşekkür et . Seni kapıda bırakmayıp o eve aldı"
Kaşlarını hafifçe yukarı kaldırdı . Şaşaırmış gibi bir hali vardı. Hah tabi bey efendimiz akşamı hatırlamıyor herhalde. " Ben böyle bişey yapmazdım "
dedim kendimden emin bir sesle . Başını öne eğip gülümseyip kafasını salladı . "Biliyorum" dedi.  Ortamda gereksiz bir sessizlik oluşurken yerini benim sesim aldı. Masal tekme atmıştı yine ! "Ahhh" deyip öne eğildim. Bizim öküz telaşlı bir şekilde yanıma geldi. "İyimisin? Ben bir ambulans çağrıyım sen otur yada arkadaşına haber veriyim. Nabıyım ben?" Dedi ben dayanamayıp kahkaha patlattığımda bana anlamsız anlamsız bakıyordu yeşil gözleriyle " Doğurduğum falan yok sadece tekme attı" dedim hala gülerken. " he iyisen ben gidiyim o zaman" kahvaltıya kal demelimiydim ay saömaladın zeynep he oldu bide bize taşın de tam olsun.
Benden bir tepki beklermiş gibi baktığında kafamı sallamakla yetindim.
Kapıdan çıkıp gitti dış kapının sesini duyduğumda gittiğini anladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutlu Sonsuz ♥ (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin