ARLIDIR FIRAT'IM

690 38 4
                                    

FIRAT'ım,
Sen adı üniversite olup da sizi koruyamayan okulun da kahpelere karşı mücadele ederken ben evde oturup çay iciyordum bi an içim yandı ama çaydandır dedim.
Gardaşım,
seni vurduklari an ben evde tv izliyordum kim daha iyi giyinmiş daha tarz diye tartisiyorduk evdekilerle bi an kalbime sancı oturdu genciz damardandir dedim gecistirdim meğerse bende vurulmusum anlayamadım.
Yusuf Yüzlüm
sen gelmeyen ambulansı beklerken bizde bi ses duyduk ama çocuklar araba alarmina tekme attı sandık bi an içimiz tuhaf oldu ama tv izlemeye devam ettik.
Şahin bakışlım
sen son nefesini verip şehadet getirirken bi an bi fısıltı duyar gibi olduk ama rüzgardir deyip kapıları kapatıp tv seyretmeye yine devam ettik.
Can abim
senin acın ailene ulaşıp cigerleri yaktığı an biz evde ailecek yemek yiyorduk biran bizimde cigerimiz yandı ama ictigimiz corbadan sandık.
Şehidim
Sen bu dünyaya çoktan gözlerini yumduğunda bize de bi gaflet ani geldi yorgunluktandir deyip tv seyretmeye devam ettik...Sonra...Sonra seni suretini verir oldu kanallar o acılar Siren sesleri fisiltilar anlamlanmaya başladı beynimde Bir zaman hasbihal ettiğimiz seni kaybetmistik ve bunu satılmış medyadan öğreniyorduk.Birde eli satır li genç diye bahsettiler senden affet o an onları susturamadım. Seni kaybettigimiz anlar ben herseyi beseriyete baglarken aklıma gelmedin affet Adaleti senin için tecelli ettiremedik affet affet Reis affet biz sen heba olurken bizler için şehadet serbetini içerken hala seni kötüleyen medyada seni izler olduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FIRAT ÇAKIROĞLU ANISINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin