Jako obvykle + nová

21 3 0
                                    

Jdu si tak po chodbě na hodinu astrologie a koho nevidím. Ségru jak se žužlá s Andym. Bože, proč zrovna já musím mít takovou ségru?! Jednou chci sourozence a vyklube se z toho toto. No hrůza. Projdu kolem nich, tak aby jsi mě nevšimli. Bohužel jsem docela nápadný a Andy si mě hned všimne. Odstrčí ségru a jde za mnou. Sakra! Musím utéct!! Proběhne mi hlavou a já se dám na útěk. Andy mě po chvilce dožene a je to tu zase...

Rána do ramene. ,,Au" vypísknu bolestí a padám k zemi. 

Kopanec do břicha... a ležím nehybně. Musím se umět bránit promítá se mi hlavou. Teď bude další kopanec, ale nic se nestalo. Divné. Podívám se nahoru a tam vidím Andyho a nějakou holku. Tu neznám.  Je hezká. Modré oči, tmavé vlasy (asi obarvený), pěkná postava, černé tílko, kraťasy a spousta učebnic. Sakra je fakt krásna, pomyslím si a s námahou si stoupnu. Odejde a přilítne ta čarodějnice co se vydává za mou ségru.

,, Pane bože Time, doufám že se ti nic nestalo" zakřičí na mě.

Asi mi z ní praskne hlava...  ,,Ne, nic mi není a dej si odchod" řeknu jí a odejdu na hodinu. Sednu si opět sám do lavice. Amy a Sarah sedí spolu. Já sedím za nimi , ale v hodinách se spolu nebavíme. Mrazák (tak já říkám Sarah) je na mobilu a Amy flirtuje s učitelem. To jsem snad jediný kdo dává pozor? ...

Začne hodina..

Po 10 minutách někdo zaklepe a otevře dveře. Můj ty světe, to je ta hezká holka, co mě zachránila a jediný volný místo je vedle mě. Zakřením se a sundám ze židle kabelu. ,,Promiňte, že jdu pozdě" řekne a půjde si sednout za mnou. Wow, je dokonalá :333 proběhne mi hlavou a zašeptám: ,,děkuji za záchranu". ,, To nic" odvětí a po chvilce dodá ,, jsem Lolatna, ale přátelé mi říkají Lola" ,,Já Tim" řeknu a usměju se......

Po hodině přijde ta neúnosná přestávka. Plácnu se do čela, a když se otočím na ni ona nikde (asi kouzelnice nebo co). Vstanu a jdu za holkama. 

,,Ahoj, dámy" 

,,Ahoj Time" řeknou obě současně. 

,,Tak co, jdeme?"

,,Jasně" řeknou zase obě. To snad mají nacvičený nebo co...

Zbytek dne jsem Lolu nepotkal. Škoda....

Vracím se domů.

Po cestě jsem ještě potkal Attila a Pierre. Přijdu domlácený domů a tam už na mě čeká mamka a Eli. 

,,Time!!!" zařve mamka

,,Ano?" odvětím 

,, Kde jsi byl? Máš pomáhat sestře s úkolem!"

Zavrčím a přikývnu. ,,Jen se převleču" řeknu a půjdu nahoru. Zamču se do pokoje a sednu si na postel. Vysleču si tričko a převleču si rifle. Vezmu do rukou kytaru a začnu na ni hrát. Asi po půl hodině přijde Eli s úkolem a omluví se mi za Andyho. Nebudu nic říkat a jen se na ni mračit. Odbije šestá večerní hodina a já půjdu dolů. Dům máme obrovský. Je to vila. Mám i vlastní hudební, kde můžu s Mrazákem a Amy trénovat. Někdo zazvoní. Usměju se a půjdu otevřít. ,,Ahoj" řeknu a pustím holky dovnitř.  Půjdeme do hudebny a Mrazák si sedne za bubny, Amy k mikrofónu a já jako vždy za kytaru. Začneme hrát. ,, Holky něco jsem složil" řeknu a ukážu jim papír s písní. ,,Paráda" řeknou a  začnou si číst. ,,Dobře zkusíme to zazpívat" řekne Amy a začneme hrát. Amy úžasně zpívá. Když dohrajeme naši oblíbenou písničku od Katy Perry -  Roar, začneme hrát tu moji:

How can you see into my eyes like open doors?

Leading you down into my core where I've become so numb.
Without a soul, my spirit sleeping somewhere cold,
Until you find it there and lead it back home.

(Wake me up!)
Wake me up inside.
(I can't wake up!)
Wake me up inside.
(Save me.)
Call my name and save me from the dark.

(Wake me up!)
Did my blood to run.
(I can't wake up!)
Before I come undone.
(Save me.)

Save me from the nothing I've become.

.....


Doufám že se vám to líbilo a pokud mám pokračovat tak comment :)




On the RiseWhere stories live. Discover now