Bölüm 1

4 0 0
                                    


'Kendi kaderimizi biz belirleriz. '

Onun bu sözünün ne kadar doğru olabileceğini düşünüyordum.

Gerçekten kendi kaderimizi biz belirleyebilir miydik?

Bu toplantıdaki herkes bu görüşe inanmak istiyordu.

Acaba ne kadarı bu görüşe inanıyordu?

Bu düşünceye inanmak istiyorum.

O sırada Ahmet'in 'Dünya, slayt gösterisini başlatır mısın?'diyen sesi beni yerimden kalkıp bu yer altı tünelinde ilerlemeye zorladı. Ne kadar kaçmak istesem de kaçmadım. Bu benim için büyük bir başarı sayılırdı.

Ahmet'in hazırladığı Müslüman ülkelere yapılan saldırıları anlatan slaydı başlattım.

Ama izlemesi çok fazla zordu.

Yıllarca Müslümanları yok etme planının aşamaları anlatıyordu.

Kısacası Avrupa Devletleri daha en başından Orta Doğu'ya göz koymuştu.

Müslümanlar arasında yapılan 3.Dünya Savaşı bu planın başarıya ulaştığını bir göstergesi değil miydi?

Umut 3.Dünya savaşıyla birlikte Müslümanları terk etmişti.

3.Dünya Savaşı başladı ve bitti. Tarihin en büyük katliamları yapıldı. Müslüman nüfusunun yarıdan fazlası Müslümanlar tarafından yok edildi.

Ve daha sonra Avrupa Devletleri Orta Doğuya kendi vatandaşlarını yerleştirdi.Ve Müslüman nüfusu dışlanmaya başladı.

Önce ekmeklerinden ettiler.

Sonra eğitimlerinden .

Ve daha sonra ,yani şimdi canlarından etmeye çalışıyorlar.

Bir virüs,sadece Müslümanları etkiliyor,bu bahaneyle tüm Müslümanlar karantina altına alınma bahanesiyle öldürülüyor.

Karantinaya aldıklarını söyleyip,karantina altındaki Müslümanlar öldürülüyor.

Acı,ölüm açlık ve sefalet artık Müslümanların kaderi olmuş durumda...

Biz de Ahmet'in önderliğinde yine bir araya gelmeye çalışıyoruz.

Ahmet de benim gibi bir genetik mühendisi. Tüm dünya tarafından en az benim kadar tanınıyor.

Zeki ve akıllı Ahmet kendi kendini eğitmiş sayılı Müslümanlardan biri

Ve dahası Ahmet benim ikizim.

Ahmet ve ben ailemizin hizmetçilik yaptığı zengin ailede kendi kendimizi eğitme imkanı bulduk.Zendin ailenin oğlunun hayatını kurtarınca bizi okutmaya karar verdiler.En iyi okullarda okuduk.Ama bunun karşılığını anne ve babamızı bizden uzaklaştırarak ödettiler.Nedenleri de' Aileniz sizin düşünmenizi engelliyordu .'İşte böyle basit bir nedenden dolayı ailemizden uzaklaştırıldık.

Ailemizi geçen sene bir kez görmeyi başardık.

Ve bu yüzden ceza olarak ailemizi öldürdüler.

Kısacası bizim bizden başka kimsemiz yok.

Ve şu an bu toplantıdayız.

Konumuz savaş...

Etraftaki ağır atmosfer her yerden hissedilebiliyor

Savaşın kokuları burnumuzun ucunda.

Daha da kötüsü biz de bu savaşa sürüklendik.

Ama artık kaçmayacağım.

Çünkü kaderime ben karar veririm. Hiçbir yaratık bana zorla bir şey yaptıramaz.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar lütfen fikirlerinizi söyleyin.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin