H.1

316 23 8
                                    

Jeremey POV
*Piep piep piep*. Fijn altijd de wekker.'Waarom nou maandag.' mompel ik. Nou ik ga gelijk douchen dan naar beneden om te gaan ontbijten. Fijn. Dan zelf ontbijt maken dan he elke ochtend. 'Kan ik gewoon niet net als ieder kind even TV kijken en dan ontbijten in plaats van zelf maken!' Roep ik. Oke ik ben wel 12 maar dan elke ochtend je eigen ontbijt maken. Arggh.

Op schoolplein
Nog steeds Jeremy POV
Daar sta je dan op het schoolplein en iedereen vraagt iets. "Jeremy dit, Jeremy dat, Jeremy zo,Jeremy zus.' Ik word er gek van! Vandaag ga ik iets doen zodat de kinderen mij dan niet zien zitten. Oke mijn plan is om de hele dag stil te blijven. 'Yes de deur is eindelijk open.' Zucht ik. En we beginnen net als altijd met rekenen. Oja en als je vraagt waarom ik populair ben, ik gewoon slim dat is het. Alleen tempo lezen ofzo kan ik niet zo goed. 'Oke allemaal pak je rekenboek maar.' Zegt de juf. 'Vandaag gaan we over delen met breuken doen.' Zegt de juf. Arrggh. Waarom nou breuken?!?.

Klaar met rekenen
'Oke kinderen morgen komen er drie nieuwe jongens bij onze groep.' zegt de juf. Fijn denk ik. Nu drie meelopers d'r bij. 'Mu mogen naar buiten.' zegt de juf. En maal buiten heeft iedereen over de drie nieuwe jongens. Gelukkig niemand let nu op mij. Maar dan opeens.. 'Wat vind jij d'r van Jeremy?' vraagt Lola. 'Wat vind ik wat?' vraag ik. 'Nou die drie jongens die morgen komen.' 'Nou ehh.. Leuk dat er drie nieuwe jongens komen.' lieg ik. 'Gelukkig, want je zag d'r net niet blij uit wat juf net zei over de jongens.' zegt Lola. Waar moet zij al dat dingen weten van mij. Ik zeg niks en loop weg. Tjonge zeg waarom moet er nou per se morgen die drie jongens komen.



--
ik upload ze allemaal opnieuw idk why but okiss

The Elements Inside The Boys {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu