H.3

153 22 2
                                    

Jeremy POV
Ik kijk recht voor me uit. 'Jer gaat he' hoor ik iemand in het verte vragen. Dus hun zijn de drie. Spookt het steeds in mijn hoofd. Ze zijn best wel aardiger dan de rest. En opeens word ik uit mijn trans uit gehaald door een hand op en neer voor me gezicht te zien. 'Hu..' 'Jer gaat het wel. Je ziet er zo bleek uit.' zegt Joost als het goed is. 'Ja. Ja het gaat wel. Eehm.. Ik herinner me weer dat ik zou doen. Maar eehhm.. Ben nu weer vergeten.' zeg ik ongemakkelijk.

Joost POV
Jeremy ziet er nog steeds bleek uit. Ik maak me zorgen om hem. Er komt opeens een meisje naar ons kant.

Roos POV (jaja ook Roos:))
Ik zie Jer met drie jongens die ik niet ken staan bij een bankje. Ik loop naar hun toe. 'Haii. Jullie zijn zeker de nieuwe drie leerlingen in mij en Jers klas.' zeg ik. Ik kijk naar Jer. En ik schrik. 'Jer waarom ben je zo bleek. Is er iets? Weten jullie wat er gebeurt is jongens?' vraag ik aan de drie jongens.

Link POV.
Ik leg alles uit aan het meisje wat er gebeurt is. Ieder geval de verhaal van Jeremy. Maar ik snap nog steeds niet waarom hij zo doet.

Jeremy POV
'Sorry jongens ik moet gaan. Roos kom je even mij?' vraag ik. 'Oke..' zegt ze. Ik pak haar bij dr arm en ik trek haar ver weg van de jongens zodat ze ons niet horen.

Harm POV
'Leuke gozer. Behalve is hij niet goed in zijn hoofd denk ik.' zeg ik. 'Aach Harm denk niet zo. Misschien is er iets met paar vrienden en zeker die ene meid Roos ook.' zegt Link. Hmm.. 'Je hebt wel gelijk. Maar toen ik acht zei was hij net in trans. Jullie zagen dat net ook.' zegt Joost beetje boos.
Oké we houden onze monden wel dicht.' zeg ik. Dit wordt een lange dag.

--
cringe dit man but okay

The Elements Inside The Boys {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu