Filmul

6K 103 15
                                    

Sebi POV~

Parintii nostri au plecat la munca in strainatate cand sora mea Miki avea 10 ani, deci acum 6 ani. Ei ne-au lasat singuri intr-o cabana unde mergeam in fiecare vara sa ne petrecem vacanta. Aceasta cabana nu era chiar asa departe de oras deci, cand ne trebuia ceva, sau mancarea se termina, puteam face o plimbare pana in oras sa cumparam cele necesare.

~Intr-o seara~

Stateam amandoi pe canapea si ne uitam la un film nu chiar adecvat varstei noastre..Era +18. Dar cui ii pasa, parintii nu erau aici ca sa afle la ce ne uitam noi. Telecomanda era la Miki deci putea schimba canalul cand dorea.

Toate bune si frumoase pana cand...Vedeam cum cei doi incep sa se sarute pasional si pe o perioada destul de lunga, dupa care tipa ii dadea jos tricoul baiatului pana cand au ajuns in momentul sa...

-Ce faci?! Zic eu destul de enervat de faptul ca Miki schimbase canalul.

-E o prostie...spunea ea desi obrajii ei capatara o culoare rosiatica, semn ca era imbujorata.

Mda...Prostie pe dracu, se vedea pe fata ei ca ii placea dar nu vroia sa recunoasca. Dupa 3 minute de butonare am dat peste un film horror.

-In sfarsit ceva calumea, murmur eu in timp ce ma intind pe canapea si incep a savura din plin filmul. Imi placeau filmele de groaza la nebunie si mai ales cand o vedeam pe sora-mea ca ii este frica si strangea perina tare cand vedea ca ceva se intampla sau isi acoperea fata pana trecea suspansul iar fantoma, monstrul sau orice alta hidosenie aparea.

Miki POV~

Vedeam cum filmele de groaza ii provocau un extaz fratelui meu desi,mie nu-mi placeau dar, trebuia sa ma uit si eu ca sa nu par fricoasa. Simteam cum inima imi batea tot mai tare pe masura ce suspansul era si mai mare iar cand criminalul, adica Slender Man, aparu in spatele fetei si cinci tentacule erau in jurul lui falfaind destul de amenintator am scos un mic tipat bagandu-ma dupa spatele fratelui meu iar tot ce am auzit a fost un tipat lung care te zgaria pe creier. Da, Slendy tocmai omorase acea fata si ii scoase inima afara jucandu-se cu ea dupa care o azvarli intr-un lac.

-Wow! Spuse Sebi si mai extaziat. Foarte tare frate! Asa mai merge! Incepu sa ranjeasca si sa chicoteasca in timp ce eu nu mai puteam de frica.

Ma uit la el cu ochi de catelus iar el se uita inapoi.

-P...Putem sa ne uitam la altceva, te roooooog?

-Sigur pitic, cum vrei tu, am observat cum isi puse mana pe capul meu si incepu sa-mi burzuleasca parul.

Dependenta SexualaWhere stories live. Discover now