2. Očekuj neočekivano

3.4K 158 9
                                    

Osetila sam žmarce između lopatica. Neko mi je jednom rekao ,,Kad osetiš nešto između lopatica, kad se naježiš i osetiš nečije prisustvo, to je intuicija. Ona nikad ne vara. Zato kad ti se to desi, beži!"
I odjednom sam se naježila od glave do pete.

Novi zalogaj mi je zastao na pola puta do mojih usta.

-Obuci se, prehladićeš se.- ukočila sam se, a srce mi je lupalo dvesta na sat.

Uspaničeno sam krenula ka prekidaču kako bih upalila svetlo, ali umesto njega, dotakla sam nečiju ruku.

Naslepo sam mlatila drugom u nadi da ću dodirnuti tu osobu čija ruka više nije bila ispod moje.

Paralisala sam se kada sam osetila vreli dah na stražnjoj strani mog vrata i ruku koja me polako hvata oko struka.

Automatski sam zarila nokte u nju.

Svetlo se upalilo a moje noge su se odsekle.
Nikad ne pokazuj neprijatelju da se plašiš, podsetila sam se.

-Iznenadila si se?- začula sam pitanje iza sebe koje je više zvučalo kao odgovor.

Bojala sam se da su se obistinili moji najveći strahovi.

Polako sam se okrenula i zamalo se unesvestila..

--------------------------
"Posetilac" me je brzo privukao sebi.
Najpre sam osetila, a onda i videla gola, čvrsta prsa o koja sam bila stisnuta.

Još uvek nisam skupila hrabrost da pogledam uvis.
Znala sam da nije ono čega sam se najviše bojala, ali ipak..

I dalje gledajući u crne malje, rukom sam putovala preko njih, vrata i najzad stigla do glave.
Dodirnula sam bradu oko čvrste vilice.
Uzdahnuvši sam podigla glavu i ugledala veoma poznato lice.

-Ti!- viknula sam kad sam shvatila da nisam pribijena uz nekog manijaka, već uz Mr.Evana..
Oh, ne znam mu čak ni ime.

Pokušala sam da se oslobodim njegovog stiska ali uzalud.
Sigurno i dan i noć provodi u teretani. Hm, noć manje-više..

-Tako je, ja!- zabavljeno je potvrdio.

-Ali.. Šta? Kako? Zar Sarah nije..
Zamucala sam.

-Oh, tvoja prijateljica je lako potkupljiva, bombonjera i Jeremy čine sve mogućim.-

-Sarah.. Ali Jeremy?- zbunjeno sam upitala.

-Da, moj prijatelj, doselio se ovde pre par nedelja.- nasmešio se i otkrio blistavo bele zube.

Osećala sam se čudno zbog tolike fizičke bliskosti koju godinama nisam osećala.

-Znači kod njega si bio jutros?-
povezala sam i oslobodila se stiska i odmaknula.

-Tako je-
Dramska pauza, hah.

-I zašto si uopšte ovde? Go?- pokazala sam rukama prema njemu. Nosio je samo sivu trenerku koja mu je visila nisko na kukovima. Mmm..
Osvesti se!

-Sarah mi je rekla da će stan biti slobodan, pa sam mislio da se malo bolje upoznamo.- njegove oči kao da su me hipnotisale, a onda je prošao rukom kroz kosu.
Pretpostavila sam da laže, uostalom, Sarah ga nije poznavala, kako je mogla da mu kaže? Bar tako mislim..

-Hm, okej, a kako si to mislio da se upoznamo?- upitala sam ga iako sam znala na šta misli.

-Pa.. Za početak..- promuklo je rekao približavajući se. O ne..
Koraknula sam nazad.
Išao je ka meni a ja sam se svakim korakom sve više približavala.. zidu.. U zamci sam! Brzo razmišljaj!

Gresi prošlostiWhere stories live. Discover now