Grr..
Nominowana przez JulitaKunegunda
Zacznijmy..1. Jestem Nikola, egzystuję na Pomorzu i dobrze mi z tym
2. Jestem strasznie pamiętliwa w sprawach znajomości, jednak zakładam, że kiedyś zapomnę wziąć swojej głowy ze sobą (#skleroza XD)
3. Z wszystkich prac narysowanych przeze mnie na tablecie podobają mi się dwie
4. Jestem w stanie rysować cały dzień, po czym stwierdzić, że mi się nie podoba i usunąć/wyrzucić plik/szkic.
5. Patrząc na rysunki LapLazuli i Rinale często mam ochotę usunąć wszystko co do tej pory zrobiłam, po czym zacząć od nowa. W tej sprawie oceniam się tak surowo, jak to możliwe - za każdym następnym razem jak patrzę na starszy obrazek (syrena, Nightmare Bonnie) jest coraz gorszy, a ja - mimo że nie jest źle - uważam się za skończone beztalencie :')
6. Szkice wychodzą mi dużo lepiej w rzeczywistości, jednak uparłam się na naukę rysowania na tablecie -,-
7. Uczę się dobrze - jadę na czterech czwórkach, piątkach i szóstkach w szkole.. :|
8. Uwielbiam słuchać muzyki lub soundtracków z gier podczas mojego amatorskiego rysowania lub, po prostu, let's play'ów. Np. często słucham rozgrywek Elevena (The Binding of Isaac, Kangurek Kao 2, Undertale), Mandzia (The Escapists), Staszka Igraszka (CrossCode, Nuthlear Throne, Hacknet, Plague Inc. Evolved).
9. Jestem totalnym nerdem XD
10. Potrafię godzinami rysować twarze, by znaleźć to coś. Jak na razie każda postać wychodzi inaczej i inaczej, więc.. :(
11. Nie cierpię, gdy ktoś kłamie mi prosto w oczy, a ja to widzę. Niech nauczy się kłamać. To ważna umiejetność, z której często korzystam w codziennym życiu.
12. Zwykle, przy "pseudo porządnych" pracach rysuję sygnaturkę. Dwa drzewka. Nawiązują one do mojego nazwiska :)
Wattpad niestety je uciął T-TUhm.. Chyba o to chodziło?
Nie będę dokładała nikomu nominacji..
Nikogo nie nominuję..Wszystkie fakty są 100% prawdziwe
T-T
CZYTASZ
Moje rysunki i inne bazgroły
RandomJedna z pierwszych tego typu książek na Wattpadzie. Rysunki z początku różnią się od końcowych, a końcowe - od obecnych. :> TO JEST PIERWSZA CZĘŚĆ, STWORZONA LATEM 2015 ROKU OK. *wyrozumiałości trochę, pls nie hejcić za uszkodzony wzrok, po nowe rys...