Лъжа

170 13 0
                                    




Тя лежеше във ваната,която беше пълна с вряла вода ,но не изпитваше никаква болка.

Протегна ръката си, за да достигне до него. Секунда по-късно, вече беше между пръстите и'. Малко и остро ножче.Клепачите и' не спираха да се движат, погледа и' нервно шареше, от очите и' започнаха да се стичат сълзи. Беше пред дилемата дали да остави  ножчето, или да обрисува тялото си с него, до дългата агония която и предстоеше. Тогава се реши, стисна го здраво и започна да прави черти по цялото си тяло. С всяка черта,падаше по една сълза от зачервилите и се от плач очи. След малко, слабата и' ръка се отпусна и от нея падна остиря предмет. Водата беше станала червена, а самата тя лежеше бездвижно, оставайки се на болката. На бледата кожа на лявата и' ръка, се четеше думата ,, ЛЪЖА''. В този момент вратат се отвори с гръм и през нея влетя високо момче с красиви черти.

-Катрин!?! Крещеше като луд, влизайки в банята при нея.- Защо го направи,защо ме оставяш?

Сърцето му биеше бързо, защото мислеше че е изгубил най-важното нещо на света . Осигури се, че все още има пулс, обгърна я с ръце и я вдигна. Хвана най-близката хавлия и я уви около момичето. Треперещите му пръсти едва успяха да наберът номера на бърза помощ.

Любовни предразсъдъциWhere stories live. Discover now