Prolog

324 20 2
                                    

Aveam o viata plictisitoare, monotona, nimic nu se intampla...asta pana ai aparut tu. Mi-ai schimbat viata radical, si m-ai schimbat si pe mine. Mi-ai adus o data cu aparitia tot felul de emotii pe care nu le mai simtisem pana atunci. M-ai facut sa devin alta persoana si mi-ai aratat ce inseamna cu adevarat suferinta si durerea, cat si fericirea si iubirea. Mi-ai aratat mii de trairi noi pe care nu le pot descrie in cuvinte. M-ai facut sa am ochi doar pentru tine si atunci cand sunt in preajma ta sunt pe o alta planeta, o planeta pe care am descoperit-o prea tarziu. Dupa ce ai aparut tu mereu mi-am pus intrebarea:"cum am putut sa traiesc pana acum?" Mi-ai schimbat radical trecutul, prezentul, cat si viitorul dar si visele, conceptiile si idealurile. In mai putine cuvinte as putea spune ca ai avut un mare impact asupra mea si probabil nu o sa te uit niciodata. Nu stiu daca totul a inceput dintr-un lucru mic, dar stiu ca acum mi-ai pus stapanire pe suflet si ca fara tine nu as mai fi. Stiu ca te iubesc mai mult ca pe mine. Pentru unii esti o simpla persoana dar pentru mine esti intregul univers, universul meu! Si te iubesc asa cum esti si nimeni nu ar putea schimba asta... sau nimic, indiferent de circumstante.

LUDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum