Kahwin Ganti part 5

84.3K 661 10
                                    

Okay guys! sudi sudi lah baca part 5 ini ye. hoho ok guys part nie ada 18+ sikit lah. haha jangan lupa vote dan comment. thankyouu
______________________________________

Nazmi memasuk kan beg Qaisara dan beg nya ke dalam Bonet kereta. Dilihatnya Qaisara yang bersalam dengan Ibu mertuanya. dia melangkah mendekati Qaisara dan ibu mertua nya.

"nazmi, jaga anak ibu elok elok ye, jangan buat dia sedih". pesan puan Mila. Nazmi hanya sekadar mengangguk. tak janji bu!

"insyallah. Nazmi akan jaga sara macam nazmi jaga diri nazmi. ibu jangan risau ye". kata Nazmi. Qaisara hanya mencebikkan bibirnya.

"haaa elok lah tu". balas Puan mila sambil tersenyum manis.

"ibu, ayah sara gerak dulu lah eh? ibu dengan ayah jaga diri tau. jangan banyak gerak sangat. ibu dengan ayah tu dah tua. sara janji setiap bulan sara masukkan duit dalam Akaun ibu ya?". kata Qaisara. Jujur dia amat sayang kan ibu dan ayahnya. kalau boleh dia tidak mahu ayah dan ibunya berkerja. dia sanggup untuk menampung keluarga nya.

"iye, kamu jangan risau lah. paling pun tu ha ayah dengan ibu berkebun. kamu tu jaga diri kat sana". pesan puan mila kepada Qaisara. Qaisara hanya sekadar mengangguk. Qaisara memandang adik bongsunya yang bersebelahan dengan Puan mila.

"dik, jaga diri eh? jangan nak Main phone je kerja kau. ingat kau nak Pt3. kalau kau gagal siap kau aku ambil phone kau karang". ugut Qaisara. Hazim hanya sekadar mengangguk. tahu sangat perangai kakak nya yang suka mengugut.

"ye long. jangan risau, aku akan maksure aku dapat straight A". kata Hazim yakin. Qaisara tersenyum puas.

"awak jom lah". kata Qaisara. Nazmi sekadar mengangguk. dia mengeluarkan Dompet nya lalu mengeluarkan Duit not 100 sebanyak 5 kepada Ibu dan duit not 100 sebanyak 5 juga kepada Ayah. Qaisara melopong. dia bagi ibu dan ayah duit??

"ehh apa nie nazmi? tak usah lah. ibu ada duit". kata Puan mila. Nazmi hanya sekadar tersenyum.

"nazmi bagi ikhlas bu. Nazmi harap RM500 tu cukup. insyallah setiap bulan Nazmi akan masukkan duit dalam akaun ibu. nah nie untuk Hazim.". kata nazmi lalu memberikan rm200 kepada Hazim. Hazim apa lagi? senyum sampai ke telinga lah.

"terima kasih abang nazmi". kata Hazim gembira. Nazmi hanya sekadar mengangguk lalu mula melangkah masuk ke dalam kereta Audi miliknya. Qaisara juga masuk kedalam kereta audi milik Nazmi. sempat qaisara melambaikan tangannya kepada ibu, ayah serta adiknya sehingga lah mereka hilang dari pandangan.

"awak, saya nak tanya awak boleh?". tanya Qaisara. Nazmi mengerling sekilas ke arah Qaisara.

"kau nak tanya apa?". tanya Nazmi semula. Qaisara tersengih.

"kenapa awak bagi ibu dan ayah saya duit? ha lagi satu adik saya pun awak bagi dia duit". tanya Qaisara. Nazmi mengerling sekilas wajah Qaisara.

"kenapa? tak boleh ke?". tanya Nazmi semula. qaisara mendengus geram. Orang tanya dia soalan, dia tanya orang soalan balik.

"bukan tak boleh, boleh je, just pelik". jawab Qaisara jujur. Nazmi tersenyum sinis.

"suka hati aku lah nak bagi ke tak. duit aku, bukan duit kau". kata nazmi sinis. Qaisara mengetap bibir. akhirnya qaisara hanya memilih untuk berdiam diri. kang ada yang perang mulut. Qaisara merasa ada tangan yang merayap di peha nya. secara automatik qaisara memandang tangan tersebut yang merayap ke perut nya pula.

"eii apa awak nie? tak malu ke pegang pegang orang?". marah Qaisara. Nazmi mempamerkan Wajah selamba.

"ehh suka hati aku lah. kau kan isteri aku. suka hati aku lah nak pegang kat sini ke, nak pegang kat sini ke". kata nazmi sinis sampai tangannya merayap ke dada Qaisara. Qaisara mula berasa geli apabila Nazmi meremas perlahan dada nya.

"awak please. jangan buat saya macam nie. awak tengah drive tu". kata Qaisara perlahan dengan diselangi nafsu yang mendatang.

"kenapa? aku tahu kau rasa sedap kan? comeon aku tengah tolong kau nak rasa kesedapan nya". balas Nazmi sinis. Tangan nazmi mula merayap ke seluruh tubuh Qaisara. Qaisara seperti baru tersedar sesuatu.

"awak please stop! awak sedar tak apa yang awak lakukan? please stop! saya tak nak". marah Qaisara. jujur dia sudah mula merasa kesedapan apabila Nazmi memegang dan meremas perlahan dadanya. tapi dia tidak mahu Dia dan Nazmi terlanjur. Nazmi seolah olah baru tersedar. dia meletakkan tangan kirinya pada stereng semula. sebelah kanan nya yang tadi memegang stereng di letakkan di peha kanannya.

"sorry, aku tak boleh kawal". kata Nazmi perlahan. Qaisara hanya sekadar mengangguk. dia dan nazmi sama sahaja, dua dua tidak dapat mengawal nafsu yang mendatang.

______________________________________

Ha tu dia!! HAHAHAHA amacam guys part nie? menarik tak? haha i dont thing so. tak menarik pun en? haha Gila lah si Nazmi dengan Qaisara, dalam kereta pun jadi. hahaha keep vote and comment guys. jangan lupa:))

Kahwin GantiWhere stories live. Discover now