SELFIE

90 3 2
                                    

Ahoj já jsem Emma Lig, říkejte mi Amy. Dnes jsme si fotily selfie a napadlo mě ,, jako fakt musíme dělat pouze moderní věci'' Jako okay je to dobrý, ale musíme? Fotím si selfie furt, ale teď si ho fotím. Já jsem neponaučitelná. To jsem celá já. Povím vám pár veselých historek z dneška... No tak první, ujela nám sanitka a já jej super jdem natáčet... A další na obědě říkám jej Polívka a Betty mi ji vezřme před nosem... A ta paní říká dobrá kamarádka... Já říkám u ochutnávky polévky ze srandy ,,jsem profesionální ochutnávač a ochutnám fuj to je slaný..." Celá já... Vzpomínám si na můj první oběd bylo to super... Teď něco o mě je mi 16 let jsem z Čech.Proto mám tak super angličtinu. Asi před 3 měsíci se mi stalo něco hrozného... Pamatuji si jen, že mě někdo vtáhl do auta. Probrala jsem se v zimě někde v příkopu u Německých hranic. Byla mi strašná zima a nemohla jsem vstát. Přišel nějaký pán a dál nevím. Probudila jsem se na sále a všichni se motali a chystali věci. Přišel nějaký pán řekl ajaj a uspali mě... Probrala jsem se v pokoji na lůžku... Cítila jsem šílenou bolest... Bylo to hrozné... Odvezli mě k hotelu Louvre... Tam na mě čekala nějaká žena a muž... Až teď si všimli že jsem na vozíku. Řekli mi že jsou mí rodiče. Jeli jsme na letiště a letěli do Prahy. Tam mě převzala ochranka a odvezli mě do nemocnice. Tam jsem usnula a když jsem se probrala sestra mi řekla , že nakonec budu chodit, ale až po nějaké důležité operaci. Tak čekám v nemocnici a nohy mě už nebolí, ale chodit nemohu. Budu mít dnes operaci a od zítřka budu moci chodit. Tak já jdu spát ahoj.

My LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat