Ahoj tak dnes je první den školy a všichni jsou super. Všichni mě podporují a jsem jedna z nejoblíbenějších. Mám jednu nejlepší kamarádku Ejhul. Je super!!! Paní učitelky jsou trochu přísné, ale jinak super. Julínka a Mišík jsou moje druhé kamarádky. Teď jsem trochu z toho všeho unavená... Teď sedím a přemýšlím .... ,, Pančelka mi řekla, že jedu do Anglie autem 12b-34ff. To je ta značka!!!" Najednou mi to seplo, že je to to auto. Šíleně jsem se lekla. Jak to Pančelka poznala bylo husté. Řekla: Emily, to je to auto? Jejda, tak se nezlob...
Já: To nevadí, já nemusím jet...
P: Musíš, je to povinné, ale můžeš jet jiným autem.
J: Zavolejte sanitku!!! Zvolala jsem a omdlela. Oči hore a tvář bledá.
Pančelka začala panikařit. Zavolala sanitku a přišli na to, že mám novou nemoc Schzimran. Je šíleně vážné. Musím tu ležet měsíc než budu vyléčená. Je to hrozné být zase v nemocnici. Když už tu jsem po druhé napíši vám rozvrh mého dne.
7:30-budík
8:10-snídaně
9:00-pohádka
9:30-operace
10:45-škola
12:00-oběd
13:00-hry
15:00-rehabilitace
15:50-pohádky
17:00-večeře
17:45-návštěva
18:30-pohádky
20:00-do postele
22:00-večerka(ticho)
Tak to je můj den. Dnes byl krásný, ve škole jsem dostala 1. A Mamka přišla i s tátou. Operace byla snadná. Seznámila jsem se s kamarádkou Nely. Je menší a občas ji musím uklidňovat. Je moc hodná.
Přišla moje noční můra ,, Ten CHLAP" . Ach, ne snad mě nezabije. Přišel a řekl.
Ch: Zničil jsem ti život, promiň.
J: Bojím se tě!!!
Ch: Nemusíš tady máš v pytli tu část těla a navždy mizím.
Odešel.........................................
Přišla sestřička a vzala pytel. Zítra mi to tam budou dávat.
Dobrou noc
22:00 Chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr