Iron fistin güçleri:
Kendisi k'un-lun adı verilen büyülü bir boyutta dövüşmeyi öğrenmiştir. Hatta eğitimini tamamladığında shou-lao adı verilen "yenilmez" denilen bir ejdarhayı yenmiştir.
Karate kid'in güçleri:
Yaşadığı galaksideki tüm dövüş sanatlarını bilir ve 100 ton kaldırmışlığı vardır. Yani uzaylı dövüş tekniklerini dahi bilir.
BAŞLIYORUZ...
Dany (iron fist) lisede bir kitabın ortasındaydı. Birden tonyden bir telefon geldi. Kavgada olduklarını ve o civarlarda havalı kıyafetli ve danny ile yaşıt birinin ona doğru geldiğini söyledi. Danny hemen kostümünü giydi. İron fist döbüşe hazırdı. Odaklandı. Rakibi yaklaşık 4 saniye sonra orda olacaktı. Öylede oldu. 4 saniye sonra önündeki duvar yıkıldı. Dumanların arkasında karate kid vardı. İron fiste doğru bakarak " pardon,belki bi ara düzeltirim " dedi ve savunma pozisyonuna geçti. İkiside diğerinin saldırmasını bekledi. İkiside saldırmayınca "sen şu marvelin yüz karası iron fist olmalısın" dedi.
İron fist cevap vermedi dikkati dağılmamalıydı. Aksi halde gücünün azalacağını biliyordu. Karate kid sıkıldı ve yerden bir kaya alıp iron fiste fırlattı. İron fist bu kayayı parçalamaktansa ondan ters taklayla kaçamayı seçti. Bu bir fırsattı . Yere inmeden karate kide yönelip sert bir tekme attı. Karate kid etkilenmemişti. Sertçe bir yumruk attı iron fistin dengesi kayboldu. Odaklandı ve tekrar vurdu bu yumruğu çok daha sert gelmişti. Karate kid bunu beklemiyordu. Yerde kaldı. Iron fist onurlu bir dövüşçü olduğu için kalkmasını bekledi. Ama karate kid kalkmadı. İron fist daha beklemeden karate kidi baylayıp s.h.i.e.l.d a götürdü . Sonra tonye yardıma gitti.
Kazanan ...İRON FİST...
arkadaşlar bir oyu bir yorumu çok görmeyin bu oylar yada yorumlar hiçbir işe yaramıyır. Sadece beni mutlu ediyor. Neyse umarım sıkılmamışsınızdır.