O clipa care mi a schimbat viata

373 18 3
                                    

Buna!ma numesc bia si azi voi merge impreuna cu familia mea adoptiva la marele parc de aventuri din lego ninjago ,nu va imaginati ca suntem facuti din bucati de lego ci suntem ca voi oamenii normali.
Eu:cand mergem in parcul de distractii?
Mama:azi,acum ii vom intalni pe ninha care ne au savat de rau .
Eu: si cand plecam ca eu vreau sa ma imbrac(la medie sunt 8mbracata ca in poza).
Mama:imbracate.
Eu:bn.
Ma imbrac si ajung in masina.Dupa ce trece un minut.
Eu:am ajuns?
Mama:nu!
Dupa 10 min.
Eu:am ajuns?
Mama:nu!
Dupa alte 10 min.
Eu :am ajuns?
Mama:nuu!
Tot asa am continuat tot drumul.Cand am ajuns ma grabean sa ajung langa scena,dar nu stiu cum am prins o viteza foarte mare si am ajuns in mai putin de o milisecunda.
Parintii:mai incet!!
Eu:am ajuns ,ma m oprit.
Tata:doamnea ajuta!
Ajung si parinti mei langa mine.
Tata:cum de ai ajuns asa de repede?
Eu:repede?asta nu a fost nimic pe langa ce am facut la ora de sport!
Tata:ce!?
Eu:am ajuns in cartea recordurilor la viteza cu 0,00 secunde pe 1234 km.
Parintii:*uimiti*bravo!
Eu:incepe!
Ninja urca pe scena,urca kol apoi jay ,kay,nya,zane,dar unde e Loyd?
Loyd apare de pe un dragon,clar cand vad dragonu era sa lesin .Fac o prezentare si ne povestesc povestea lor,cum au devenit ninja ,cum au castigat in lupte si ne au pus intrebari.Nu stiu cum dar Loyd mi a pus o intrebare.
Loyd:*catre mine*daca ai putea ,ce ninja ai fi,fiindca vad ca esti imbracata ca unul?
Eu:al lumini sau al intunericului.
Toata lumea inafara de Loyd:hahahaha,nija al luminii...*ii intrerupe sensei*stai ai zis un nija al luminii sau al intunericului?
Eu:da!
Sensey:am mai auzit raspunsul asta de la o fata ca tine,doar ca atunci...stai!tu!esti fiica mea!oh bianca te ai intors!
Ninja:fiica ta?cum nu ai avut o sotie?
Sensei:nu nu am avut,dar am avut o samanta de floare magica pe care am plantat o si di acea floare a iesit ea.
Eu:mai precis din ce floare?
Jay:da,din ce floare?
Sensey:di floarea ying si yang!
Ninja:ying si yang!*ii intrerupe Jay*cum adica ying si yang?
Sensey:e o floare din care si voi ati iesit,dar voi pe jumatate si restul ninja,ea a iesit total ninja.
Eu:adica?
Sensey:esti un ninja care controleaza toate elementele inclusiv lumina si intunericul.
Eu:deci de aia zbor ,electrocutez....*peste 1 ora*aler repede,citesc gandurile etc.
Loyd:ai vrea sa faci parte din echipa noastra?
Eu:sigur*ma intrerupe Nya*sigur ca nu!baieti serios are stofa de ninja?
Ninja:da,nu il crezi pe sensey?
Nya :nu!
Eu:decat sa va certati mai bine plec.
Zbor spre cer ,dar Loyd ma prinde ca intr un glob.
Loyd:nu vei pleca,eu il cred pe sensey si ar fi o onoare daca ai veni cu noi.
Eu:bn,pa mama ,pa tata!

Un Nou NinjaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum