Dragonul

188 14 2
                                    

Ca orice ninja trebuie sa am un dragon asa ca am incercat sa creez unul ,dar nu am reusit.Loyd vine spre mine
Loyd:ce faci acolo?
Eu:incerc sa im creez dragonul.
Loyd:nu asa se face,te lasi moale si iti lasi mintea libera dupa care iti imprasti putera ,in cazul tau puterile si apoi iti va aparea dragonul uite asa!
Loyd isi invoca dragonul.eu am inteles cum sa mi l invoc si reusesc .
Loyd:ce mare e dragonul tau,e urias ce nume o sa i pui(dragonul e ala din fotografie)
Eu:Nocturna.
Loyd:facrm primul zbor cu el?
Eu:da.
Ma urc pe dragon si Loyd in spatele meu .
Nocturna:rooar.tradus:haide!
Nocturna si a luat avant si a zburat.Sensey si restul baietilor ies pe usa si vad dragonul.
Kay:dragonul ala ne atataca.
Baieti :*isi invoca dragonii si urca pe ei*ninja go!
Eu:e frumos sa zbori.
Kay:imediat prind3m dragonul si putem sa il atatacam.
Nocturna se intoarce cu corpul la ei si zboara pe loc ridicanduzi labele di fata si sufla foc,dar nu este foc ci o bomba sub forma de foc mov,asa ca am numit lovitura,"lovitura plasma".
Baieti:aveti grija e periculos.
In acel moment Kay ii comanda dragonului lui sa arunce foc spre Nocturna.Nocturna se lasa in jos ,dar ma nimereste pe mine lovitura dragonului lui Kay.In acel moment cad de pe dragon si Nocturna dispare in mn (cum e normal).baietii acum observa ca eu cad,dar si Loyd.
Kay:Loyd!
Jay:da mai ii cineva.
Loyd isi actibeaza dragonul si zboara spre mine.ma prinde in brate,dar eu eram inconstienta.Loyd zboara lq baieti.
Loyd:*suparat*uite ce ai facut Kay ,cred ca ai omortat o pe Bia.
Kay:nu i bai.
Loyd:e fiica lui Sensey si e cel mai puternic ninja ,mai puternica decat mine.O duc la Sensey.
Kay:nu o sa imi faca de petrecanii.
Loyd ma duce la sensey si ii spune cele intamplate.
Sensey:o sa fie bine.
Loyd:bine.
Kay intra pe usa .
Kay:sensey scuze..*il intrerupe sensey suparat*scuze!?scuze!?puteai sa o omori si ...
Sensey:daca te va ierta ea atunci te voi ierta si eu.
~dupa 4 ore~ma trezesc.toata lumea e in jurul meu mai putin nya.
Kay: se trezeste !
Nya:si ce ,ea are un dragon ,eu nu.
Kay :rabdare sora
Ma trezesc .
Eu*tip*:Loyd,nuu!
Baieti *mirati*:ce nu?
Eu:Loyd,a murit?
Loyd:nu,nu am murit eu te am salvat.
Eu:mersi enorm.
Loyd:na i pentru ce?
Eu:trebuie sa te rasplatesc cu ceva.
Loyd:nu*il intrerupe Jay si Kol*nu ai decat sa ne aduci inghetata,clatite si pizza,nu Loyd.
Loyd:nu.
Kol:nu il asculta.
Sensey:ai salvat o pe fiica mea si vei fi rapla*il intrerup*si vei fibrasplatit de mine.
Toata lumea:ce?
Eu:stiu ca tatal tau a murit.
Loyd:*trist*tata...
Eu :asa ca te voi duce undeca.
Kay:*rusinat*Bia mai putea ierta.
Eu:sigiur.
Il duc pe Loyd intr o pjiste plina de flori si il duc langa o salcie mov.
Eu:aici e un loc sacru unde poti sa vorbesti cu cei morti,dar ei poate te vor auzi sau nu,daca da iti va aparea dupa ce ai vorbit si de aia te am adus aici ca sa poti sa vorbesti cu tatal tau.
Loyd:*ma ia in brate* ms!
Si eu il iau 8n brate si ne uitam unul la altul.Noi inchidem ochii si ne sarutam(ce rimanit,nu?)dupa o secunda ne indepartam.
Loyd:daca ma auzi tata sa stii ca te iubesc.
Eu:trebuoe sa ti o frunza in mana ,dar sa nu o rupi.
Loyd ia frunza si repeta ce a zis.
Tatal lui a aparut si au discutat nu am fost atenata pana cand tatal lui Loyd ca ar fi bine sa fiu impreuna cu Loyd.
Eu:wtf!

Un Nou NinjaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum