Şi peste un drum luuuuuuuuung iată-ne ajunşi în New York .
Coborâm la aeroport , ne ducem acasă cu taxiul . Când ajung acasă defapt , la noua casă un fior rece mă ia pe şirea spinării . Presimt că n-o să fie bine .. În fine.. Despachetăm , ne instalăm iar eu merg să-mi fac un duş fierbinte . Când intru în baie , dau drumu la robinetul de la cadă .. Sâige , un sânge de roşu-nchis , încep să ţip , să urlu .
Josh ( fratele meu ) vine într-un suflet la mine şi mă ia în braţe .
Josh : Ce ai păţit ?? De unde e sângele ăsta pe aici ? Ce ai făcut ?
Eu : Am dat drumul la robinet ..
Josh : Mamăăă !! Tatăăă !!
Mama şi tata : Ce aveţi , nene ?
Eu şi Josh : În baie e sânge !!! e cada plină de sânge !
Mama şi tata se duc să verifice dar.. nu mai era nimic . nici urmă de sânge.. Eu nu mai înţeleg nimic .
În fine.. nu mai fac dush deloc . Ne ducem la masă . Noaptea nu am putut să dorm deloc . Simţeam că eram privită de cineva .. Dintrodată se aude ceva zgomotos din pod .. mă duc peste Josh care era deja trezit .
Eu : Josh , şi tu ai auzit ?
Josh : Da .. Hai la mama .
¤ Mama şi tata dormeau liniştiţi şi fără frică , am decis să nu îi mai sculăm ¤
"Eu am dormit cu Josh pe canapea în living ¤
Dimineaţa :
Mama : Ce faceţi aici ??
Noi : Nu am putut să dormim .
Mama : ăă Bine.......... Hellen , vrei să te duci până la magazin să iei şi tu cafea şi pliculeţe de ceai ?
Eu : Sigur ..
Mama : Josh , tu dute şi ajută-l pe taică-tău la şopru .
¤ Eu plec la magazin , pe stradă dau de un tip draguţ , cu un câine care se purta nu mine de parcă mă ştia de mult ¤
Tipu : O.. Bună !
Eu : Bună ! Drăguţ căţel .
Tipu : Mulţumesc , drăguţă fată .
Eu : Poftim ... ?
Tipu : ăăă ... drăguţi teneşi . :D
Eu : Te-am auzit din prima .
Tipu : Serios.. ?
Eu : ..