'Znate onaj osećaj kada znate da će vam život otići nizbrdo.Ono kada ste uvereni da ma koliko sve bude bilo dobro,znate da će se nesto ipak desiti?Znate li taj osećaj?'-govorila sam mom psihijatru dok sam bila naslonjena na jedan od njegovih super udobnih fotelja.
'Da,shvatam.U životu postoje radnje koje nas teraju da razmišljamo o lošim stvarima.Da li se u Vašem životu promenilo nešto od skoro?
'Ne,ne još.Ali,ima vremena'-rekla sam sa osmehom.
------------------------------------------------------
Kasnije tog dana kada sam došla kući videla sam poruku na kuhinjskom stolu.
'Sky,danas izlazim sa jednim gospodinom sa posla.Dolazim oko 10-11 uveče.Uzmi novac i kupi sebi nesto da jedeš,ako nećeš da kuvas.Vidimo se.Volim te.'
Da,opet se moja divna majka kurva tamo negde.*sarcasm*
Sutra zvanično počinje škola.Da,počinje moja završna godina srednje jej -_-
Palim netflix kad mi stiže poruka:
'Hej,Skyyyyyyy!!Ideš samnom večeras na žurku,jasno?Moram da nadjem decka pre nove godine,jasno?'-To je bila Meg.Moja najbolja drugarica.Ujedno i jedina osoba pored moje majke I brata koja je znala da idem kod psihijatra.
'Čija je žurka?U koliko da budem kod tebe?Nosim sve i spremamo se kod tebe.'-brzo sam odgovorila.
'Nema potrebe,ja sam ispred za 5 min.Jay Simpson'
Osmehnula sam se.Meg je jednostavno.....Meg?
Jay Simpson.Gde sam to ime već čula?Oh daaa.On je pao godinu i sad opet ponavlja završnu god.Njegove žurke su najjače žurke.Čulo se zvono na vratima i sletela sam.Na vratima je stajala Meg sa osmehom od uveta do uveta.Nosila je fazon 50 kesa.Pomogla sam joj i popele smo se do moje sobe.
'Da čujem?'-rekla je
'Šta?'-odlučila sam da se pravim malo glupa,ups.
'Psihijatar...Sky...Kako je prošlo?'
'Dao mi je neke tablete zbog naglih promena raspoloženja.Malo smo pričali i eto.Rekao mi je da sam u početnoj fazi da postanem 'bipolarna'.Smor uglavnom'
'Oh.Dobro.Gde ti je majka?'
Koliko ja Meg volim.Znala je da ne volim da majku zovem mama.Jer nije bila mama posle onoga što se desilo.
'Opet se kurva negde.Hajde da se spremamo.'-pokušaj da promenim temu I uspela Sam.Ispalo je bolje nego što sam očekivala.Jej.
'Ah.Mislila sam da obučem ovo.Ili možda ovo ili ono.A da stavim ovo od šminke ili ono...............'-nastavila je unedogled.
Kada sam joj konačno dala potvrdu šta može da obuče i kad sam je nasminkala bila je stvarno savršena.Imala je uzanu crnu haljinu sa srcolikim izrazom.Dužina joj je bila malo više iznad kolena.Imala je 'cat ajlajner' i crni karmin.Kosu sam joj ispeglala i zalepila sam joj veštačke trepavice.Sad je došao red na mene.Bože pomozi šta me snađe.Ima da ovde visimo celu noć.Na kraju sam je ubedila da odem bez haljine.(slika gore,mrzi me da opisujem XD).Od šminke sam stavila jak ajlajner I trepavice.Zajedno sa jakim crvenim karminom.Sisle smo i uzele smo čips dok smo gledale Netflix.Odjednom čuo se prasak i u sobu je ušao dečko sa zlatnim loknama i popeo se u svoju sobu.Ah,upoznajte mog brata Skylera.On će sad da bude druga godina srednje i mrzi ceo svet nakon onoga što nam se desilo.Sad se vratio od psihijatra verovatno.
Dala sam Meg jedan idem-da-ga-proverim pogled i polako sam se popela gore.Polako sam otvorila vrata i videla sam ga kako sedi u uglu sobe i nešto priča.Onako sam za sebe.Sela sam do njega i on se trznuo.Videla sam u očima da mu trebam sad.Sišla sam dole i objasnila Meg da ne idem.Bila je razočarana ali je ipak razumela.Presvukla sam se,skinula šminku i kosu zavezala u neku mnogo retardiranu pundju.Vratila sam se do njega i je i dalje sedeo na istom mestu.Ali sad je pričao sam sa sobom.Ubija me kad ga vidim ovakvog.Sela sam do njega.Pogledao me je.Tačnije pogledao je kroz mene.Uhvatila sam ga za ruku i počela da mu palcem da ga gladim preko dlana.Naslonio je glavu na moje rame i drugom rukom sam ga obgrlila.Tiho sam pitala.
'Ako nećeš da razgovaramo sad i ovome,u redu je.Ali,zapamti.Uvek cu biti tu.Nikad te neću napustiti.Važi?'-prosaputala sam
Blago je klimnuo glavom.
Sedeli smo tu dok nismo zaspali.Kad smo se probudili bilo je 9.Naručili smo picu i gledali smo Netflix čelo veče.Oko 2 smo otisli u krevet.I on i ja imamo skolu sutra.
Naše kurve(majke) nije još bilo.Verovatno se kurva sa nekim u krevetu.Lepo.
Nisam mogla da spavam.Oko tri neko me je pozvao.Pogledala sam na telefon i videla sam da me zove Meg.
Javila sam se.
'Sky..Ne znam gde sam.Pomozi mi.Vrti mi se'-govorila je kroz plač.
'Meg.Udahni dobro.Čega se zadnjeg sećaš?'
'Otišla sam na žurku sa Anom i posle smo krenule kući.Tada nas je jedan policajac zaustavio i sada sam negde.'
'Meg?Jesi li u pritvoru,pa mora neko da te vadi da tvoji roditelji nebi saznali?'
'Da...'-tako predvidljivo
'Tu sam za 10 min'
Prekinula sam vezu i obukla sam se.Na prstima sam sišla dole i videla sam da moje kurve još nema.Polako sam ušla u auto i odvezla sam se do stanice.Kada sam im platila preko kreditne kartice imala sam osećaj da cu zaklati Meg zbog cene koju sam platila.Ali kad sam je videla onako uplakanu odmah sam promenila mišljenje.Sredila sam je i otišla je kući.Kada sam se vratila sva svetla u kući su bila ugašena.Znači kurve jos nema.Pa lepo.
Jutro
Izvukla sam se iz mog divnog kreveta.Kada sam završila šta sam imala obukla sam se i spakovala knjige.Skyler je već doruckovao kada sam došla.Bilo je 7:20.Pričali smo i već.Oko 15 do 8 smo krenuli jer živimo blizu srednje škole Milton.Razišli smo se na ulazu.Svako je krenuo ka svom društvu.Nakon razgovora sa društvom krenula sam na čas.Meg je imala samnom fiziku,engleski,fizičko i matematiku.Prvi čas sam imala latinski ja mislim.Ušla sam u učionicu i pričala sam sa nekim drugovima o skorašnjoj utakmici.Uvek sam igrala fudbal sa njima na takmičenjima.Kada je zvonilo i kada sam sela izvadila sam telefon i počela sam da se dopisujem.Odjednom oštar glas me je presekao:
'SKY MCADAMS STA TO MISLITE DA RADITE??'
Progutala sam knedlu.Super.
Odjednom se sa kraja učionice čulo
'Nisam razumeo par reči pa sam joj poslao poruku da mi objasni.Ja sam kriv.Nismo imali latinski u staroj školi'
Okrenula sam se.To je bio onaj novi dečko.
'Ako je tako onda dobro.Ali izvukli ste se samo ovaj put.Sledeći put,kazna.Sada pratite čas'
Klimnuli smo glavama.
Na kraju časa sam požurila da ga stignem.Uhvatila sam ga za rame i rekla sam:
'Am...Kako se zoveš?'
'Alex.'-Rekao je te je oblizao usne
'Aha.Alexe?Hvala ti za ono.'
'Nemoj da mi još zahvaljujes'-namignuo je te je nestao u moru napaljenih tinejdžera.
Zanimljivo....-Glas u zadnjem delu moje glave je rekao.
⊙ω⊙
Helouu :D
Hvala svima koji su izdvojili vreme da pročitaju ovo :D
Vote/kom/follow :):*
P.S Ako niste,bilo bi lepo da pročitate i moje druge knjige :)
YOU ARE READING
Bad boy Alex
Fantasy'Slušaj me sad.Prvo,zavolećeš me.Zavolećes kako mrzim ceo svet,a tebe volim.Volećeš me više nego sebe.I ja ću tebe voleti.Onda?Onda,štimovaću te kao violinu.I na kraju?Na kraju ću te slomiti poput suve grane.I veruj mi,svideće ti se do samog kraja.'...